Transcript
Auto-generated transcript. Not time-synced to the video.
[מוזיקה]
בעזרת השם בכל שבוע זה הזמן זה המקום
לשאול את השאלות אה כמובן לשתף את השידור
כל מי שיכול לשתף אותו באיזה איזה דרך
שיכול לשתף ולזכות הרבים ערב טוב לכבוד
הרב
ערב טוב פרשת בתחנן
איך אפשר
לקרוא את המילן ש של התורה הקדושה
לא להתעורר
את משה רבנו
הצדיק שעל העולם
הצדק על העולם כולם שכחים בימנו כל הסיכים
שכחים ממנו
אתה די קשה על העולם
בית חנן או
רוצה לקרץ
צל
מבקש מתנת חינן
עד שעלה מה קותב
משה היו יכול להגיד מגיע לי
מה לא מגמ לא מגיע לי
חי איתי כל החיים בשבך בש עם
[‏צחוק]
התפלתי
על ישראל
וב לא
טוב
גילה לא בס אמר הרשי
בקש
תנחינם
א הוא
השכל גדול
ולימוד
בשביל כולנו
לחיות את האמת
ועודי
לחיות את האמת
נכון משה עשה על הכל על פמת
על כל מה
על הכל זה חצ השם
הכל זה רחמים קצת שהכל מני
מאמין שלמה שהשם
לבדה הוא עשה הוא עוצה ועושה כל מעשים
צדיקים חיים באמת מת
הכל
חסד
כים רק חסד רק רחמים רק מתן תחנב
כן באמת באותי ים של תפילה קודה ו אז באמת
שואלים פה
אז אה
אם זה בעניין לשאול שאלה או הרב רוצה
להמשיך
עוד יש לו הרבה מלפוד
הרב יכול אני רק הבנתי ש
טוב יש
אז באמת כאילו בעניין של תפילה פני שום
כותב פה שהאם להתפלל ע על הנקודה שהרב כל
הזמן חוזר ואומר שלהאמין שהשם יתברך תמיד
אוהב אותי ותמיד יהיה לי רק טוב או פשוט
לומר את זה כעובדה לחיות את המציאות הזאת
מכוח האמת שזו האמת לאמיתה שהשם תמיד אוהב
אותי ותמיד יהיה לי רק טוב ועוד יותר טוב
את זה האמת
מי שלא חי את זה מתפלל בו של תהלי לדעת
שאתמת שאתה רק טוב
ואתה
אצל
לחיות את האמת לא יכול חזק באמתזה
כן
פלזה זה
כל יום עד שיהיה קובלו
של כל
היהודי ויהודי
כן זה עד שזה יהיה קבוע לנו בלב
זה מישהו שכותב פה מאוד קשה לי לקום בבוקר
ואני לא שומע אפילו שמאירים אותי כאילו
משהו מדביק אותי ממיטה ואין עם מי לדבר מה
הוא אוכל לעשות כדי לקום ב כמו בן אדם
בשוב הדעת שמחה ואמונה יש לי את סידור שלי
ששלו תפילות לפני השנה
כןפו
כל יום פל
תפלת
כל יום לא מעשה היא מתפלל את התפילות
שכותבים
דור
לפני השנה כל יום
כן
לא בא לא בא אליו במשך הולשך
[מוזיקה]
היום נתפלל את התפילות האלה אז גם אני אקח
את העצה הזאתי בלי נדר
כן
אז א נתפלל את התפילות האלה במשך היום כל
יום
כן
שיש את הסידור של כבוד הרב שמה אה שואלים
פה כשיש ייסורים לעשות עבודת הרצון על
אמונה או על הייסורים מה כבוד הרב אומר
עלמונה
על האמונה
כן
אז א יש פה מישהו שכותב העניין של בעם
לחברו נראה כאילו בלתי אפשרי לשמור עליו
כי גם אם אני מתפלל שיבוא דרכי רק טוב
לעולם עדיין אנשים נפגעים ממני וגם אם אני
משתדל להיות בן אדם עדיין אנשים נפגעים
ממני שואל מה הוא אוכל לעשות כדי להיות
שלם בבין לחברו
פלל שיהיה לו אמונה
כד שלא אמונה כתבתי בתרדו שלי
סדר שלחונן אדם קם בזה
קנהצדור
תפלל זה עוננו מתחם
דבר דעת
א
[מוזיקה]
חוננו
ביתך חוכמה
לדעת שתכלד
התורה היא האמונה
שעלדה
האדם שלם ממצוות שבין אדם לחברו
ויש לו מידת השלום בשלמות מי שיש לו מאונה
יש לו מידת השלום שלמות
בינה אז חומה
בינה להבין שמדת השלום
יעמודת העיקרי בעמידוי
של דרגת האמונה של האדם
ד יש לי יש לך שלום יש לך אמונה אין לך
אין לך שלום אין לך
כי כי
האדם שיש יש לו אמונה, יש לו כל מעדות
הטובות והוא רחוק מכל המדות הרעות.
כן,
כדא לבוא בגב גן
העמוק והיעון בגן האמונה
יעבוד והתפלל כל שלב שק יהיה לו אמונה.
כן. בנו
גם כמו שכבוד הרב אמר מומלץ שנתפלל בסידור
הזה בלב של סידור ששםחנו צריך לכתוב
הסידור
[מוזיקה]
זה אז יש פה בעניין האמונה גם כן איך הוא
אוכל לדעת אם אני חי באמונה או שאני סתם
מדמיין שאני חי באמונה
שלמד מגמנו
כלומר אומר תל למד בגן אמונה
תחי
שכאותו בו
יפה
בעזה מתנה לעולם
מתנה לעולם מי שלא מכיר אותי חושב שאני
משבח את עצמי
רבי דוד עבורך
שיחמ
אמר זה לא בן אדם קטסטס
זה
אור מלא מידו
אני גם לא
לא ממני
השם חנן אותי
אני חי
כמו שכתבתי
אבל
א זה אור מהמלה שהיא הר כתב
כן,
כל כך מידוריה, כל כך מושלם.
ברוך השם באמת. תודה לשם.
אז א יש פה שאלה, האם אדם שרוצה להתחזק
וקשה או להתלבש בבגדים של בגדים של דתיים,
של חרדים, האם אני יכול להתחזק בלבוש
חילוני ובלי לגדל פאות?
בטח.
כותב מגור שהיה לבד תלבש
האמונה תלבש
את הלבות הפנימי
אני הייתי מסרות
עד כאן וכל יום עשה עשיתי שעה התבודדות
מינימום מינימון ש התבודדות
אמונה כל
היתי
שערות ארוכות
פעם את התמונות שלי צריך לראות
אז הבך לרות
קודם כל שילב אמונה
תלבש אמונה קודם כל זה את הפנימיות אמונה
התבודדות קורבית יש א
טוב אז בעזרת השם תדבש אמונה ותצליח יש פה
מישהו ששואל אם זה טוב לעשות מנוי ללוטו
הרי אם השם רוצה להשפיע עליי שפע אני
כביכול עושה את ההשתדלות הכי גדולה שאני
יכול מבחינת השי הגשמית
מותר על פי הלכה ולקרות אבל אם
אתה מאמין שהשם קרובע
לא לא ללך
לפי העצבות
העמי
לא מיני השם מחליט שתה תזכה הוא יודע אם
זה ד מה כתבת הוא מחליט
אז כאילו מה זה מינימום כרטיס אחד כאילו
כן לא יודע אני לא יודע
לא זה לא פאיס לא מים טורים
התורים האלה לא יודע לא
שתי לא יודע
אני אוזכר זה לפני הרבה שבין
שיש שתי תורי מינימות
אתה מינימום לעשות זאת הכי מינימלית ו
בדיוק או לא יודע אני לא מבין בזה לא יודע
מה מותר על פי הלכה לעשות
אנחנו חרים על פי ההלכה מותר לעשות
מינימום
תפלל ל ב
אתה רוצה ש
אתה רוצה שכ
תה לי דעת שלא יק בלי גאווה
ולא קלי
שני משהו זה כל
ותן לדעת שאני אשלזה
אני אדח זה כסף שלך
וזה לא רק מפרקת אצלי שאני פקי טוב ואני
אשלח לעשות את רצוך
אם אתה רוצה פרק
לזכות
רעור מהש אנשים שזוקים
רץ לחיים למה
מקבל גאווה
וזהו
השם יציל
השם ישמור ויציל
אז אם השם רוצה אני נותן לדעת לא תן לי כס
בלי דעת לא רוצה דבר כס לא רוצה דבר כסף
כסף בלי דעת תן לי קודם תאורק דעת שיהיה
לי אמרתי שתזכה
ש ש
רק מספר שטוות
כן
זה רק פרקי טוב
היה
המעשה היה מתי
כן
שבא יהודי ממש בא לאמונה
והיה אני אני משהו
משהו
אבל האישה שמה היא הייתה צדיקה
בעדץ נפלאה
החליטו מהשמיים שמגיע להם כסף סכום
שלוחות אלוהים
להגים
מתי טוב יוצא עכשיו
ה שמה עכשיו
לא משנה אם מצאו מצא איזה מעצמון
יש לה כבר כסף האישה שהרץ
השמיים בעמדת
מה הדבר הראשון שכנת
בחברת בעת
לא מבין
אין אוכל שום דבר כל דבר מחוב
אחרי כמה שנים הגיעגי
גמר
אמרה לו תגיד לו הקדוש ברוך הוא אם יש לך
מ שלו שנאמן
ממני
מאיתנו
ש שנתתנו
את הבק זה אתה ככה אם לא תשאר
אה
כן וד האמא מה שלו מה טובה ב כל הדקות ואמ
שהסתמ שמה
אשתו
תמעצמן
א
אז א כב טובה מה
מה היא כתבה שם
מה שהשתמשו לה עצמן את את הקות
את הקות הוא רואה ש אמר אומר ש מה שצריכים
לא מות טערות
אמר הקדוש ברוך הוא אם מיש מ
אמר אין אין אדם לא
מעצים שיהיה כסף וצרה
זה שכל
זה כיפור קדון
זה
בסדר צריכים מה שכ
עושים עלסו
אבל
אז
כמה כמה אפשר לעשות
דברים
מדברים על הפת וואי וואי יעק
מהפת
הופך את העולם
כן
לב ספר לא
כסף תן להם דו געם
אפ אפשר להפוך את העולם
זמרתם שהוא בא לזכנות את הכרטיס הזה
המינימלי הוא גם צריך להתפלל שהוא יהיה
פקיד טוב שאם וזכה שיהיה פה לו דעת
יתן לו דעת להיות פקיד טוב ולעשות
כן
טוב אז בעזרת השם אז א שנזכה פקידים טובים
יש פה שאלה מישהו שו מישהי א יש לו הרבה
בעיות בעיות לפעמים הוא לא רוצה לחיות מה
הוא מה הוא יעשה
מד בעניין האמונה
הרבה הרבה הרבה רוצה
זהק וסיפר על איזה מישהו ש
בגן בגן חוכב
הבן הוא כותב בליקותיו
שנפש
באמונהזה
בחינה אחת
מכל מי שו בערש
נלמד בגן אמונה גן חוכמה גן הגו
שעת
מד חוק האמונה
הכל יש לו
כן
קבל דעת
מה זה אמונה שרתי
צריכים להזכי כל שור מה זה אמונה אמונה
כולה מגדחת
אמונה
השם יתברך תמיד אוהב אותי
תמיד אוהב אותי
ותמיד יהיה לי רק טוב
תמיד יהיה לי רק טוב
ויהיה לי עוד יותר טוב עוד טוב עוד יותר
טוב
סידור שלי
א
ו
עוד מעט יצא מהדרורה חדשה אבל
תלמד את כל אלה כל אברהם
אז א אלוהי אברהם אלוהי שהיחדת את אלהותך
על אברהם אבינו שידע שאתה אוהב אותו תמיד
ותמיד יהיה לו רק טוב ויהיה לו עוד יותר
טוב ועוד יותר טוב ואין עוד מלבדך
שידע שכל מה שחשב רצה ועשה הכל בכוחך
ובחסך
ולא היה לו לא הייתה לו שום גאבה ולא
הרגשת ישות זה בדיוק עכשיו מה שהרב אמר על
משה רבנו
ואין אדם שיכול להטיב או להירע לו אם לא
בגזרתך ועבד אותך מאהבה ויראת הרוממות
ועיקר עבודתו הייתה שתתגלה מלכותך ואמונתך
ועל זה היו עיקר תפילותיו ויתבטל רצונך עד
שנהיה עמוד האמונה והחסד של העולם והלך
בשמחה לשחוט את בנו יחידו לכבודך
אז הוא ידע גם שהוא אוהב אותו שאתה השם
אוהב אותו תמיד ועוצה לא
אני מה שאני אמרתי אני
זה גם מה זה אברהם אבינו
בטח
היה אברהם
ה דוקה
לא היה מדוכה הוא היה
יודע שהשם יתברך תמיד אוהב אותו
אז יש פה בשורה טובה פה איזה מישהו שהוא
היה הראש של קבוצה של מתנגדים אה
לברסלב
ועכשיו הוא א הוא עבר משבר וקרא שהרב תודה
ועכשיו ברוך השם כל הגישה שלו כלפי הרב
השתנתה אז ברוך השם זה בשורה טובה וגם
שולחים לנו דרישת שלום מארגנטינה מבקשים
שהרב יבוא לחזק את הקהילה בעזרת השם
א יש פה יהודי צדיק שכותב אני בן שהוא בן
53 הוא רווק והוא כהן מה עליו לעשות שיזכה
לשים שעי מצה אחורה רווקה אולנ
מיד
אמן יש איזה עצה משהו תהיה
למד בגן השלום בעיון
למד בגן השלום ביון
תז לכולם לכל המ
לא רק הייתה רק בשבילך אלא בשביל כל אחד ש
מחפש זיווג ילמוד את הספר בגן השלום בעיון
ובעזרת השם תחתן סגולה בדוקה אז אה
כן אז יש פה מישהו שכותב
בוא נראה איך אפשר לדעת האם עברתי על
עבירות של בעם לחברו ומי שנפגע ממני לא
סתם נפגע ממני
לא צריך להיות
פרנאית
ועכשיו יהיה לו כל יום שדבדזות
ג יהיה בשמחה כל יום עשה חשבון
שמהיום
פשו דם אך מהיום
מהיום לפגוע בשדם חן לחץ
לפחד
שגר
אני כתבתי בגניה
שהתורה מהיום בעליה
כתבתי בגל
כן אני מכיר את זה מהיום מהיום
לא לעשות ויש מישהו שמבקש לדעת מה עליו
לעשות כדי להמשיך שפע גדול של פרנסה
אז אה
זה יותר חיוך
כנראה איך קיבל את האור הוא רוצה להיות
הפקיד הפקיד
הבא
שיהיה לו דעת
שיהיה לו דעת שדעת שחסרה בשביל שבשבילה
בשביל החסרון שלה אין לו פרנסה
כן
א יש פה עוד פעם שואלים מה יהיה עם אומן
ראש השנה אבל נעל שכבר ענינו על זה לא מה
יהיה עם אומן
עכשיו
עד אושרד שרון אני פל כל יום שהוא עשה
שתגבר על חלבה
בין אוסר קרה לגמ
אמן
והתפת על דרך קלה לאומן
אמן
אז כולם עזור בתפילות
תפלל אז התפלל
עיקר זו שהיה אהבה בחדות בין כל הנושאים
וכל כל
שקנה עם חצי ב10
אוהבת על שני אני אוהב את כולם טוב יש לו
דעת אחרת ממני מה למה
כן
כל אחד ש
ש
אני מכבד כל אוהב אותך לא אני שלי אני לא
משל של העולם
כן
לא אני לא מענה של
לא מנער של ברסב
הבן הוא מעין את העניין שלו אוהוב כולם
אני קורא זה פקו שלא יש לו הודעה לא
מקומות שלו
מה מהפ
לא מאפר מה מפריע את העולם כן
לא מאפריע עלי שום דבר
אם טוב לו טוב לי
אם טוב לו בד בת שהולך טוב לו ג טוב לי אם
לא טוב לא ישכת
שיהיה טוב
שיחפש את הדעת שהייתה יהיה לו טוב
כן
טוב אה א יש פה מישהו אברך בן 45
שואל שאלה מאוד מעניינת הוא רוצה להתחיל
ללמוד לנגן על כלי נגינה שואל האם זה לא
בזבוזוז זמן להתחיל עכשיו ללמוד לנגן על
כלי חדש לא בזבוזמן חשלום
לא שו
לא
זה אם אם ה מתבת בתורה על זת לא ש לא היה
שור שלה
ואמ
כר מחש
שהיא יתן לו שמחה וזה
מותר מותר
כן
מי שמתמיד ישר שאלות
לא
א הוא לא מתמיד מותר פה לך לא בסבר זמן
יהיה חו למצווה למחת עם ישראל
כן
זה הרב שואלים את הרב הרב מדבר על אמונה
ועל דעת מה ההבדל בין אמונה לדעת
רבנו כותב בליקות המרל אמונה שלמה דעת דעת
השלם
אז
איך חוכמה בינה בדעת אמונה
אז צריך
אמונה זה דבר ש
אני אני
למעשה
הדבר הזה
שאני אומר שהשם
תברכו זה כתבתי בחובז
חוק התודה שזה דעת זה דעת למה לא זה דעת
כי מה אני מסכר על הקדוש ברוך הוא שהוא
הוא פה כמוני
כל מיני הקדוש ברוך הוא פה אותו הוא ברא
אותי כן
אמ אם אני אוהב אתזה ש רוצה לעשות תמיד
רוצה לעשות
כל זה דעת זה נקרא דעת אמונה זה שהדבר
צעיק בדעת
האמונה
שאמר לה שהוא איסוף
אין אין לו אלא
שמענה שהוא
כל יכול אין עלו דעת
לבין ש שהם גבודה עולם
כו דברים שאדם לא
צד
לא מצליח להחזיק בדעת זה שמה אמונה
בד
שואלים פה באותו עניין ב-10 ספירות אין
אין ספירת הדעת למה חכמים תיקנו לומר
חוכמה בינה ודעת
אין ספירה כזאת ספירת הדעת
ספרות זה ניחוד ו
הבן אדם
המבנה שלנו
שאיך אנחנו
יודעים דברים
עשה דרך חוכמה בינה והדעת רבנו מסביר את
כל מהרן את כל הדבר הזה חוכמה בינה בדעת
אז התורה קצת רוכה
אני לך לקרוא אולי איזה
כן כן
איזה
אז
סן עשירות לא צניעונחר
בבין שס שכל
עינענן אחר
איך האדם א
אה
כי יש שלוש צריכיות
היינו שכל פשוט
שהוא מחנת חוכמה
בחינת כולם מחכמה עשיתה
זה צריך לפרסות
זה זה צריך פרסות
דל חוכמה
כן
שלומד מביין
זה נקרא בינה
שבבינה
להבין להבין דבר מתוך חתבר
כך שגודה
התורה זה נקרא דעת
זה תרה קי
[מוזיקה]
שכל את האלו הם בחינת ידיים לתורה
ידיים
ידיים בגלל שהוא קצת קשה לי לד אתמל
עוד מעט שמעו איזה
מצא שהוא עושה אנימח בחלקי ח זהדי דיבור
שאין לו לאכול מתעולם
דעת
[מוזיקה]
יהיה שבקרוב
בכל אופן אה מישהו פה כותב לנו איזה משהו
נחמד מאוד הוא עכשיו עכשיו הוציאו סדרה
בטלוויזיה שמראים איך כל הפלאגים בברסלב
לא מוצלחים חס ושלום אבל אמרו והראו
שהיחיד שהצליח לעשות כביכול נורמלים
בברסלב זה הרב הרוש פחות נחמה שאוהבים את
הרב כל ברסלב צדיקים אמן
אני
אוהב את כולם
ומתפלל על כולם
מכבד את כולם
כל אחת אני אומר
יש לו דעת שונה משי טוב
הק שהיא לא טוב לא טוב לו שהשם תו דעת וחץ
את התלמיד שדרכו יקבל את הדת הנכונה אבל
הכל באהבה והכל בשלום
כן
לכבד את כולם
את כולם
כן
אה אה טוב אז מישהו כבר שאלנו את השאלה
הזאתי לגבי מישהו אחר בן 53
פה יש מישהו בני בן 33 ולא נשוי עדיין מה
עליו לעשות כדי לקרב את זיווג
בגן השלום גשם
בגן השלום
בהגן השלום באיון
עיון
ללמוד אותו טוב טוב תפלל שמה קמודות
יקח לו שלושה שבות
אם מצעת גבו נמדת אותו טוב טוב
נמד אותו טוב טוב זה היה בעזרת השם א
זיווג בקרוב זה ממש שמבקשים עם אולי הרב
שהרב התייחס לטו באב זה ממש עוד טובו
ושבות איך לנצל אותו
אולי טוב
קומו
אומר קבר טוב
שביום
לות
חור
קטן מסברת
זה תראו בעפשטות
החג האלונות
ו בפשיטות
אדם
עץ עלד
אז כל פשוטות
עושים אה
ברכות
בורך השם ארץ אצלה אצלה יש לה שפע גדול
ברוך השם
בכות
אג
לעשות כל ה
א טוב
בעת
עשבתו
לא שמתי
לא
יודע למה אה אני יודע למה
הבן בן שלח אותי על אבא שלו
אמרת
אני חשבתי
על שתבת
טוב בב זה לאג
לאות טוב שמתי ברוך השם
אז א
בעיה
שזה יום
אז מצד על זיווג בעזרת השם אז א יהיה רצון
ש
בדיוק שאלו אותנו הרבה שאלות על זיווג
וכולי
זה יום סוגל
התפלל
מצנע
סול של א
שלא זיווג שלא שלום בית אמתי
כן
יכול שני חשלום
שניח
כל אחד לחות
על שלום
שיהיה
להיות
הגיע של בתוח את השני כמן שני שצום
60 שנה מ טוב עד השניח שלום
אז א
אומרים שיש כל מיני תיקונים שעושים עכשיו
בטובה
ותיקון הזיווגים בקברי צדיקים מה מה הרב
אומר על זה
אמה כל דבר טוב אני גם כל דבר שלפה הנח
מותר
ודבר טוב תפיל פעת תפילות את התיקים
טוב למה לא
למה לא
העיקר ש
עשים אה
מי שפה מישה פה מברכת אותך הרב שכל החיים
תשמח וכל החיים תצחק אמן
אמן כולם אני אברך אותה בכל עם ישראל שכ
שכולם יהיה להם אמונה שלמה ואז שתב
אמן
א
אז
אז יש לנו זמן לעוד שאלות או שאנחנו
מסיימים
אפשר משהו
יש פה מישהו שכותב שהוא נמצא במקום הוא לא
אוהב פוליטיקה ומדברים על אנשים א סליחה
הוא לא אוהב פוליטיקה ושמדברים על אנשים
ותמיד בסביבה שלו אנשים מדברים על ההוא
ועל ההוא ולפעמים אין לו ברירה אלא להימצא
בחברת אותם אנשים גון בעבודה שלו וכולי
איך הוא יכל להישמר לשמוע דיבורים
ברוך שהם איים
אוזניות
אפשר לשמוע
שיעורי התורה
שירוים של אמונה
כן
דיסקים השלם שלך שלום של
הדיסק שלי
כן
הוא לא לא
אני
הצי קת לבתי
מה ש ממנה
לא עושה בת לאב
אז זה
עכשיו היא יודעת שלא אותו
לאג
כי
שמחה שמעת שירים זה שיעורים
לא שמת זה אזניות יש
אדו
כד שבו
אז א שואלים האם זה נכון שכשמגיע לאדם
פתאום יצר הרע לעשות איזה משהו לא טוב אז
לדחוט אותו ולהגיד ליצר הרע נדבר אחרי זה
או שנכון יותר לצעוק לצעוק
לצעוק כל ולהילחם
רבות לעולם
אין לי זמן לעשות
בןזה
בינתיים
יעשה צה תפילות
ש עולם אומר תן לי כוח אתה אם אתה לא תזור
לי אני כמו כתוב בגמרא אם כתוב ד שברו
עוזרו לא יכול ל
כך קחת כך קחת אותה
אתה חייב לעזר לי אני לא לא צר לי חתו לא
רוצה לעבור צר לך אתה חייב ולעזר תעזור לי
זה
אז לקחת הפסקה ולהתחיל לבקש מהשם אדבר
אחר כך
שלוח אותו
לתירור
אז באמת באותו עניין של יצר הרע אז מי
שהיא מבקשת לדעת
איך לצאת מהרגלים לא טובים כגון לצעוק על
הילדים
איך לצאת מזה
א זה כן צריך ללמוד כל יום פרק
א זה מה שתי דברים גמור על כעס שת
כל יום
כל יום התפלה איזה 15 דקות
אז מה את אומרת שתי דברים לא הבנתי הרב
בגן האמונה הפרק על הכעס
א שתי דפים ש
אה שתי דפים שתי דפים שיש בגן האמונה פרק
על הכעס שתי דפים ללמוד את זה ולהתפלל
כמה כמה יותר טוב 10 דקות
מקום מה שכתבתי שמה
כן
ד יו יום יום יום מיום מיו מיום עד שהשם
תלה על דעת לראות שהכל השם
כן אז אה שואלים איך נכון תנהג עם ילד בן
ארבע שלפעמים לא מקשיב
א
לעשות תשובה כי אני
שננו לא כבר שבים
לא מקשיבים לשם
אבל באמת איך השם מסתכל על זה שאנחנו לא
כאילו אם בם עושה כל התבודדות זה מתפלל על
זה זה כאילו נחשב שהוא מקשיב לשם אפילו
שבפועל הוא עדיין לא מיליון
השמש
השמח
יש לו עולות
טוב אז אה
בך את כולם
שנזכה
שכל
זוגים בקרוב
אמן אמן
עוד השנה
ש שלום בית בעני בענות צדיקים
שמחת חיים
כל יום שעה התבודדות קרוב בשלמות
כל כולם
כולנו נזכה להגיע לאמון
קיבץ
גיב הקדוש בראש השנה אמרנו
באמו אמונה שמחה ושלמות
שלום ואהבה
נזכה עם כולנו
א זה
עשה
תודה רבה כבוד הרב תודה לכולם ערב טוב כל
טוב เฮ
[מוזיקה]