Transcript
Auto-generated transcript. Not time-synced to the video.
[מוזיקה]
ערב טוב לכולם ברוך השם ברוכים הבאים
ברוכות הבאות שידור חיים הרב שלומהו שאלות
תשובות
ורק לפני שנגיד עיב טוב לכבוד הרב אז אני
חייב להזכיר לכם וממש לשתף את השידור הזה
שעוד אנשים וגם אתם יודעים אולי נעשה דבר
כזה אם יש לכם עצות לייעול איך לייעל את
השידור איך לעשות אותו יותר מעניין יותר
מיוחד מה בא לכם שיל גם זה תכתבו לנו אבל
גם אז מה שרוציתי להגיד לכם שתף את השידור
שעוד אנשים יכירו
ויזכו לשאול את השאלות ולקבל את התשובות
אז בעזרת השם ערב טוב כבוד הרב
[מוזיקה]
נו
ערב טוב
יו חיוך
היה חיים יפים מאוד
אל תזכו
שאנחנו
[מוזיקה]
באמת
חברנו שיר חדש שירו
השבע היום רעות של החודש שבעת
שבעת
[מוזיקה]
רשי טובות שבת
אומר טהורות טובות
א משפעת
אה
[מוזיקה]
החודש
שלו טוב בטוב טובות כל ימר
שיכם ברשותות טובות
אמן
אז אנחנו מצ
השיר
שלחבר
מה יש לנו בית שלישי כבר אנחנו
א יש לי הפתעות
או איזה טוב
[מוזיקה]
אז להזכיר לכם טוב
אנ
[מוזיקה]
א אולי אני
אגיד משהו
שם חננו אותי
שאמרתי
כבר אמרתי
עוד יותר פתחזה זה שהצדיקים
לא
המפתר אחריהם שלא היה מעלכם
רבנו נחמן בן פגי שהיה במת היא לאפי
זכור טוב בחיפה
הייתה פעמלא זכיתי
כמה פעמים
שמה היה מחרה
של אלה עוד הרבה ב
בהר בהר
כן
אז רבנו ישע שמה אמר שמה שלו שינסורר
כן
אמר לו אתה מה אתה חושב
שלא היה עונה מ היה מהלכך לא היה ילוד
אישה כמונו נו
בעיה היא לא יוש אם ת
את התאוות
ב
התאוות
במידות
גם רעות
בשתייה בשנה
אה
אבל איך אבל הרב זה זה אני אני מה שהרב
אומר רבנו אמר שכן אבל אבל מצד שני היה
להם כאילו הרבה יותר א רואים שכאילו כמה
אנשים כמו שאפילו רבנו כותב שמתפלים ימים
ושנים ואף על פי כן הם א נשארים לכאורה
באיזשהו מקום אותו דבר כאילו לצדיקים היה
שם איזה סיעתא דשמיא תמיד אתה קורא לילדות
של הצדיקים אתה רואה שהם היו עפים באויר
גם הילדות
אתה אתה אוהב בגדול
כן
תקרא לרבנו הקדוש רבי נחמן בפה
מי כתו אותו לא הולך לו שום דבר לא היה
מבין
מ לא היה מבין מה שלו
כן נכון
והיה
בחבר
שצריך
לא נכון
קורא
ספר שפחי ההרן אתה אומר
טעות צריכים לקרות טוב א
כן
מעברי הרן שעבר עליו לא
כלשלנות הרן
לא לא הלך לו בכלל בחיים
כל דבר תפלל הרבה עד שיצג.
נכון רבנו אמר זה הוא כועס לזה
אומרים
אזה א
הכל פה עבודה עבדו
כן
אז
אז אני השם חנן אותי
להבין היום עוד יותר בקבס הרב
שהתדיקים לא שלא היה לא היה אומר לכם
והיה היה אל כולם יהיהודי שעמונו
כולם היה להם גם תהבות
וכולם היה להם
גם יצר רע רע
והיה להם מלחמה על האמונה
אז
מלא מה גדולה מה גדולה מלו
גדולה ש
הצרה מנועשרה
גברת גברת נה כמה שמעתברת
10צים
הגיע אתמע תדעי שהשם לא אוהב אותך וואי
וואי
עובר עוד גברי שרה כמה זמן פלת עשמר שונה
אותך
וואי וואי
אבל
על ראש שלמא שמע את התמות שלך
וואי וואי
מה
קצת דהי גאונית
מה מה
כמה כמה 100 שנה אתמלל
מה
יהיה גיון 50 שנה
60 שב מה קרה
וואו
תורה הרגרה צדקת
ללילה אחת
תראי תורה
תהי מציאותית
ש
ירחם
דג
אכן
כל הות וכל הברות
שמדו
שערה כמה היה אלה מלחמות כל יום יום והיא
חזקה באמונה
אמר מה השם ברך תמיד אוהב אותי תמיד יהיה
לי רק טוב והיה לי עוד טוב עוד טוב צרה
אמר א גברת
יהיה לך רק טוב מז ילך עוד יותר טוב
מתחילה
טעזמן
תתחיל להיות מציאותית
לא להיות מדו מנת כן מצותת
מה אתה במה
תורה פלו
גדולה
[מוזיקה]
זה קשה מאוד השם ישמור
אז זה הגדולה שחזיקו באמונה
כל הצדיקים אני
היום הבנתי שכל אחד יש לו איזה צד
שיכולתחזק
ממנו
אל אין לך זיווק תמדקוב
אביבנו היה מזוכות צעירים באיזה גיל תחתן
איזה זוגות
צעירים
איזה כלים
צרים איזה כל התחתן לא
83 80
דר די צעיר
ד צעיר כן
מישהו אמר תחגה בזק תלמד מהקב
מישהו בתו אומר אושב וחפ פרשת תלמ
צדק בבית היה חפ
כל אחד כל אחד ילמד זה מתחזקת
והם עייר להם את הרע
וירם מעשקו
באמונה
כל אחד כל
דבר שהם
הביא לו דוגמה צדק
שהיה לו פיקם מהניסור כותל עמוד באמונה
זה הנקודה ו
מה שארו
אמונה
השם
תמיד אוהב אותי
אמונה שמזבח
תמיד אוהב אותי
תאמין היא להקטוב
והיא להיות טוב
ותמיד יהו
ויה לי עוד
[מוזיקה]
יודע
[מוזיקה]
עוד
אומר הספק תקדיק תחילה בכבודו תרשם ראש
השם שונא אותך התחיל התחיל להתנקם בך זה
בעת העלחים שלך איך שם אותך באצו
אמר שעולה לו אמונה
שם יתברך יודע שאני טוב אמונה שמזמ
יודע שנתו
תמיד רוצה לעשות טוב ולהיות
טוב
רוצה לעשות טוב ולהיות עודתו
ולהיות
ותו
ולהיות עוד יותר טוב
או עוד יותר טוב עכשיו אנחנו זה אנחנו
מחכים
[‏צחוק]
עכשיו א
רגיל הרבה זמן כספנו את זה לשמוע את ה זה
באמת זה באמת זה באמת יקרה היום שאנחנו כן
מה אתה
בן אדם
אה
מה לך יש לך יתות הרב
מה אתה יכול לעשות מה מה אתה יכול לעשות
איזה
אבל
חרים
שים
א אמונה
הוא הכוח
ארוכה
הכוח שלי
אמונה זה
תעמיד
את ש תפילתי
ותעמית
תפעל שזכה התפעל
ו
ותמיד תפלל שהשם יתן תפל ו
זהת עוד לתפלל
עודפל
משהו עכשיו
אז רגע אז אמונה השם יתברך הוא הכוח היחיד
שיש לי
השם שך
הוא הוא הכוח שלי
היחיד שלי
הכוח שלי
הוא הכוח שלי
הוא אין לך כוח
דבר גברע
לא בצוח שלי
אמונה השם יתברך
הוא הכוח שלי
היום א עכשיו ועכשיו פה אמונה
השם יתברך
אולי הרב יגיד אמונה השם יתברך רק הוא
הכוח שלי כדי שזה לא יהיה זה רק הוא הכוח
שלי שזה
כו
ככה זה לא יהיה א זה יכנס בדיוק במשבטת
אמונה שם יתברך
הוא הכוח שלימונה
שם יתברך
הרב הוא מנצח אני רק מציע אני לא
כן כן השם
הביאו את המקלים שזה המקש למנצח
כמו שהמנצחים עושים בתזמורת
העקומו
פעם ש א נולעת
הוא תעמיד
תעמיד
אוזר
תעמיד
ובכוח עכשיו כל המשתתפים בשידור הזה זה
עכשיו יורד פה האורות
אמונה השם יתברך או קורח כוח שני אמונה
השם יתברך תעמד עוד לי
תעמיד
בתמיד
התפלל
שזכה
להתפלל
תפלל
זה תמץ התפלל שנזכה להתפלל ו
והמת
אתכל התפעלת
אולי עכשיו ירב הכניס את הבלמלא הקדוש
ברוך הוא עזרו אני יכול פהז כי אה
אמר כבר השם הוא היחיד הוא השם תמיד עוזר
לי בדיוק הוא תמיד עוזר לי
כן
תאמת
לרב ותמיד אזכה להתפלל שאזכה עוד להתפלל
ותמיד לא אולי זה כבר יכנס שמה במקום
להגיד ותמיד זכה להתפלל שזכה להתפלל ותמיד
אזכה להתפלל שזכה עוד להתפלל
ואתה
התפלל שהשם
יעזור לי
אוקיי זה עוד פעם ההתחלה בוא נשמ איפה
אנחנו חזים כבר אתה את
תם את את כלל
שהשם
יעזור לי
וה לי
ושם
יעזור לי תן לי אה עוד ולתפלל
תן לי עוד תורה
הרב רוצה להפוך את זה שאני אעזור כאילו
ננסה
תמיד אזכה להתפלל
שהשם
יעזור לי
עוד להתפלל
תהלי
עוד תתפלל
וזה
אלה עוד דברים ואת
עוד להתפלל
עוד להתפלל א
אז בוא מהתחלה אולי הרב מה יש לנו עד
עכשיו
א אמונת
רעקו הכוח שלי אמונה השם יתברך תמיד עוז
לי ותמיד תחיל להתפלל
שהשם יעד עולה
בתפל שהזכה לעוד תפל
להתפלל זה עכשיו צה החוצה לראות מהבית
המקדש השלישי ירד אברהם פה העוזר שלנו אני
מבקש מך לבדוק ועכשיו ירד הבית השלישי
אתה יוצא כל הכבוד יש לך אמונת חכמים
וזכה עוד ו
תמיד זכה להתפלל
עוד להתפלל
ותעמית
שבתמית
כל
שתמית
לא בתמת
אני בתמת אני אתפלל
תבן אתפלל
תפלל אתפלל
שזכה
להתפלל
זכה שמע יותר טוב כן
תאמין
אתפל אתפלל שזכה עוד אתפל ללכיוון
[‏צחוק]
ההתחלה זה מושלם
זה נשמע פצצה כן
כן לא שם
בכוח זה בכוח המשתתפים בשידור זה
אני חשבתי היום אמרתי היום באתי שב פו
חשבתיזה
ברוך השם
זכות טוב אמרנו עוד שתי שבט
כן
בצות טובות שמב
עשיר
גם
אז אולי שבט אפשר להגיד שיבוא בית טוב ש
או שירד בית טוב אז ירד בית טוב שבט זה גם
אפשר להגיד בית טוב לא לא שבט אה לא זה זה
כן שירד בית טוב
הנה הוא ירד
[‏צחוק]
כן זה בית טוב
שבינם
בית טוב
יבנה בית טוב כן יאללה הלוואי אמן אמן
חזרת השם
אמונה שחקו
הכוח שלי אמונה שלך
תמיד
לי
תמיד את
אתפל
עוד את
ותמיד
אתפלל
שזכה עוד להתפלל
תמיד
אולי הרב ותמיד יתן לי להתפלל שאזכה עוד
להתפלל
תמיד עוזר לי והוא תמיד תן לי להתפלל שזכה
עוד להתפלל תמיד
אולי
התפלל
שהשם אתה
ותמיד
כי הרב אמר לפני כן השם א זה אמונה השם
תמיד א עוזר לי אז הוא עוזר לי ותמיד יתן
לי להתפלל שיזכיר להתפלמיד
מתפלל שהשם
יעזור לי תמיד
נזכר בתפלל
זכות תפת
את
בן או יש לי כבר כיוון טוב
אז אני תכל זה כ זה כבר כיב כל תכ
תוך השאלות ש
כן זה חסר כמקפטיש אבל זה כבר כמעט מושלם
בסדר איזה מילונת קטנה שזה
אז בעזרת השם אז מה נתחיל בשאלות
קודם כל יש לנו פה
כמה לגבי מה שהרב אמר שחובד חזשה
איזה יופי
כתר ע מלך
איזה יפה מה זה זה
יש לעשות ב ש זה על תפילין
אה יפה
אומרת ממש
חשוב ש
שמעתי את הדיסק הזה מאוד חיזק אותי אפשר
אני אראה את זה מה זה יש בזה
משהו שקשור חשוב ש מי שרוצה לזכות לתרום
מהחובות
לחי העלים
אה יש פה גם תפילה לפני תייה לקרב לחיילים
זה
כן כן
כן
אז יופי אז מי שרוצה לתרום זה גם רוצים יש
לרב א וואו יש פה הרבה כזה חיזוקים על
תפילין ממש ביטול הבחירה אז בכל אופן א מי
שרוצה יש לרב א יש לרב סערת זה פה צבא זה
שכן והפצות בקיצור מי שרוצה לזכות בהפצות
שלנו גם יפיצו את זה בזכותכם את הנקודה
הזאת של
כן אז יש לנו כבר מאזין
יש לנו איזה מאזין פה אברהם כן אז ערב טוב
למאזין
הלו
כן כן שלום
הלו
כן כן ערב טוב אנחנו שומעים אותך? את
שומעת אותנו?
כן. שלום כן כן אה זאת היסטר מנורגיה
[‏צחוק]
לא לא קרח
לא כך רחוק
לא כל כך רחוק זה נורג זה פה אנחנו פה
בשכונת בית ישראל בירושלים זה פה מעבר
לרחוב
כמה
מה שאלת אתה מפה מה
כמה זמן זה כמה זמן זה תיסג כמה שעות?
כמה שעותה
אסטר? רבנית אסתר, את שומעת אותנו?
איזה
מרחוק
שזהוב
שזה רחוק. אז החוץ של הטלפון לא הגיע עד
לנורווגיה. נתק.
הלו.
אה, הנה. כן. לא
או יופי אז מה הרב שאל אותך כמה שעות זה
טיסע מנורווגיה לישראל
חמש שעות ישיר
אה יפה כל כך ארבע שעות מה זה ממש
כמעט כמו לאומ
לא אבל אני רוצה גם להגיד שבעזרת השם כבר
יש כיוון לישראל ואולי בעזרת השם בחנוכה
אנחנו חזרות לארץ
וואו בעזרת השם איזה יופי איזה יופי טובה
הנה שבט שיו בשורות טובות אנחנו כבר עוד
צורת טובה קיבלנו גם
אבל יש לי משהו שאני חייבת לספר לכבוד הרב
לכבודו
כן כן
אה אני שלושה חודשים לא אכלתי להתבודד
ודווקא ישבתי והתחלתי להתבודד ו ודווקא
בהתבודדות הזאתי אמרתי בא לי כזה לדבר עם
רבנו אמרתי לו רבנו אני רוצה להיות תלמידה
שלך אני רוצה להיות חסידת ברסלב אמיתית
אמיתית להיות אחת חלק ממךשורש
להפיץ את האור שלך בעולם ככה את התורה
הקדושה
ואני תדריך אותי תגיד לה אני יכולה
להיותחת
ואתה יודע בככה בצב זה ובזה רבנו תתגלה
אליי תגיד לי מה אני עושה ואיך אני יכולה
להיות חלק ממכם ובאותו לילה הלכתי לישון
וכבוד הרב ההרוש יופיע בחלום
וואמר לי שאת התלמידה טובה שלי ואני שמח
בך והיו עוד דיבורים שהרב אשתי
שלא יכלתי לשמוע מה הרב אומר. הרב פשוט
השתיק את השיחה ואני רואה את הרב מדבר
אליי ואני לא שומעת. וכאן נגמר החלום ואז
הבנתי שרבנו בעצם שולח אותי ללמוד אצל אצל
וואו מדהים.
אה
גם אצלם זה עכשיו לא מתגשם פה גם מתנתק
השיחה.
אז א א
טוב בכל אופן מה כבוד הרב אומר זה
זכתה אל קיצופים
אז השם יתברך
את הכיסופים שלה
וחזק אותה בחלום
שהתעלמי דעת טובה
תעלמד טובה
ו זכור זוכר להפייס הרבה הרבה הפיסה
זכה להמשיך להפיץ עוד ועוד
טוב
אז ברוך השם אז אה
כן אז אולי אסתר תחזור בהמשך אבל בכל אופן
אנחנו נמשיך עם השאר השאלות אני רוצה מאוד
לקרוא פה תגובות של אנשים שמאוד שמחו בשיר
של הרב א ובחוברת שמחת חיים א והם א
כותבים פה שיש פה אחד שכותב
א שהוא נגמל מסמים בזכות הודיה
ככה הוא כותב ויש פה מישהו שכותב שהוא אכל
זה קצת מצחיק אבל הוא כותב אכלתי הוא אכל
חומוס מקולקל אצל א אצל גויים ויצור
היה לו שם איזה בלאגן והוא הצליח ומה
שנשאר בריא בזכות האמונה וההודיה שהכל
לטובה אז זה חזק מאוד הנקודה הזאת הזאתי
אז בוא הרב אני נשאל שאלות ובזאת שנראה מה
יש פה איזה שאלה מאוד מעניינת מאוד מיוחדת
מישהו שרוצה להשתתף באודישן לחברת אופנה
והוא רוצה לדגמן והוא שואל א
האם אפשר לעבוד בעבודה כזו אבל בנת השאלה
אם זה בן או בת אני לא יודע האם אפשר
לעבוד בעבודה של דוגמנות בוא ניקח את זה
לבן כי בת מן הסתם ודאי בעייתי לא הרב
אה אה אין אין
א כמו
לא זו שאר חור לבן א
אם בן מה
צריכים
את הרב לשאלות
מה העבודה
כן
לא
שאלה שצריכים לשאול רב באופן פרטי
לא לא שרח אבל
כן
יכול להיות ש
משתנה מאדם מאדם דמים יום מותר ו לא אדם
כן
זה לא
א שאלה קלאנית ממות
כן אז טוב אז בוא עכשיו מסמנים לי שיש לנו
מאזין או מאזינה אז ערב טוב
כן
ערב טוב
כן מי זה אני? כן
כאילו מדברים איתי אוקיי כן
רציתי להגיד מה אני אמור לעשות שאני כל
החיים בדיכאון מגיל ילד
וואו
מהב אומר לי
ואין לי ואני לא יודע מה לעשות וגם שונא
את עצמי אני לא מסוגל לחיות מרוב שאני
שונא את עצמי
וואו בן כמה אתה
17 וחי
וואי וואי וואי
הרב אומר הוא אומר שהוא בן 17 וחצי והוא
לא מסוגל לחיות מאוב שהוא שונא את עצמו
ממש בדיכאון
מגיל מאז שהוא ילד
מה הרב מציע לו לעשות
ודאי כהם לא מאוד לשמוע
שכ
כל כך הרבה
סובל ממש כואב או ממש כואב תשמוע שבחוק
הזה א מתוק ו ממש חום
בסורבר הרבה שעמות
אבל בכל
הייתי בוקש ממנו
שקרא את הספר בגן האמונה גם קרא את ה
א
ספר מגן החוכמה
חוברת שמחת חיים
אז לא שאלתי אותך איך קוראים לך איך
קוראים לך
אפי כאילו בעיקרון קוראים לי זרח אפרים
אבל אני קורא לעצמי אפי כי אני לא את השם
אוקיי מצוין אז אומר הרב אומר שתתחיל
ללמוד את הספר בגן האמונה כמו ששמעת נכון
וותיקח יש ספר של הרב בגן גן לחוכמה ותלמד
אותם במקביל ו
איפה קונים את זה
א אתה תהיה בקשר לי לינק משהו
כן כן ישלחו לך מיד עכשיו עכשיו ישלחו לך
מיד לינק חוברת
לטלפון
שמחת חיים
אתה חוברת שמחת חיים לא הספקתי להגיד הרב
אומר אז אז בעזרת השם גם יסבירו לך איך
וכמה ולמה אבל הנה יש לפחות את הספר בגן
החוכמה פה ואת החוברת הזאתי אני אומר לך
מניסיון שזה ייתן לך הסתכלות אחרת על
החיים ועל עצמך ובעזרת השם אתה תתחיל
לחיות חיים טובים בעזרת השם שמחים הרבה
יותר
אז תהיה בקשר ובעזרת בקשר
וגם בקשר ל
וגם בקשר לארה לבטלה מה אני אמור לעשות
עכשיו
חילול שבת
עכשיו תתחיל מהעניין של האמונה והשמחה
טוב
מה הרב אומר שלב שלב תתחיל עם זה עם
הספרים האלה ואתה תראה לעצמך בזה סדר
תשתדל ללמוד כל כל יום קצת או הרבה כמה
שתספיק בזאת שם אתה תגיע להכל
גמונה קורא לו מדיכאון
כן כן גאמונה
זה ספר שבו הכל
כן יש שמה פרק זאת אומרת התייחסות מיוחדת
לנקודה שאמרת גם בגן האמונה שמה תמצא את
זה
אוקיי אז אם תוכל לשלוח לי לינק אז אני
אדג כאילו ש
מיד מיד ישלחו לך כן
אתה צדיק, אתה צדיק אמיתי אפי היקר, השם
יצליח אותך
אמן תודה
אוהב אותך
אוהבים אותך
גם אני תודה
הכל טוב תודה לך
אז אה יש פה מישהי שקוראים לה חנה והיא
היא אומרת מאוד מתגאיגים למשיח למה לא
לדבר על הגאולה אנחנו מאוד רוצים גאולה
למה מתעלמים מהגאולה רוצים גאולה פה
מה הרב אומר לו נתייחס אל לחנה היקרה
תודקת
במתקת
אז אני
ודאי אני בהצדור שלי החדש
כל חות כתהבתי כל
אה נכון
בזותכם
חותה
יבוא משיח בן דבחמים
[מוזיקה]
בלי מן לחומות בלי ייסורים בלי קרוב כל
דבר מכרתבתי
וכל דבר אני עונה אומר אני כל דבר שחוזה
הרב עכשיו אנחנו נמצאים במוצאי שביעית זה
מסוגל לביאת משיח
כן בדיוק
השנה הזאתי
כל השנה הזאתי
כן אז א הרב אומר לה בעצם בעצם אולי שתיקח
את הסידור זה גם תמיד יזכיר לה יחזק את
הפעה הז אומר כולם כולם
כולם יבקשו שיבוא משיח
בן דוד ב רחמים
בלי מלחמות בלי ייסורים קרוב כולם
אמן אז א בעזרת גם בזכות השידור הזה אז יש
לנו פה עוד שאלה בוא נ שאלה בעניין שבאמת
אפי דיבר עליו אה א לגבי כל הנקודה הזאת
של בריתי שלום, יש לרב ספר בריתי שלום,
שואלים פה אם האם ילד חרדי א צריך ללמוד
בריתי שלום?
אתה לא את כותבת פה את הגיל שלו 13 14
אז
יש ילדים
זה יכול להיות
לפני גסה בומן
רבנו אמר ש או שאמר עליהם
שלוחתו
עד החתונה
אז בכ בדרך
קרתי
דים כאלה לא היה שום דבר בעניין הזה
אבל יש הרבה
גם אחרם
ו
חספו
לתאווה הזאתי
א
אז אם אם היא לא יודע משום דבר או לא אם
רק היא יודע שיש תאוזי
ויש לו יצר רע
צריכ שיהיה לו גם יצר טוב
כן
למד את הספר
אז כן אז לפי העניין הזה אז יש פה שאלה
נוספת לגבי א פחדים טראומות יש פה מישהי
שמפחדת ללת בגלל שעברה איזה טראומה בעבר
והיא שואלת את מה היא יכולה לעשות.
יש מישהי שיודע בהקשר למה? אבל זה גורם
להפחד מלידה. אז אז
תגיד כל יום רב שעה תודה על מה שעברה
בעוד ושמונה בימים מזמור לתודה תקנה את
החובת
חוק התודה
חוק התודה חוק התודה יש לך שם את ההדרכה
איך עושים את הרבע שעה כמו שהרב עכשיו אמר
לך את השמונה פעמים מזמור תודה אה אז בזאת
שמנאברם יכול להביא לנו את ה אז יש פה את
החוברת הנה החוברת הקטנה הזו אז יש שמה את
כל ההדרכה וזאת שאם תעשי את החוק ותראי
שעות גדולות אמן אז אה עוד נקודה של פחד
מישהי שמבקשת לדעת א היא נבהלה באמצע
הלילה מאיזה משהו ואז היא סובלת מפחד בתוך
הנשמה ככה היא כותבת אז מה קשה לה מאוד עם
זה נבה לה פעם אחת איזה לילה ממשהו ומאז
יש לה פחדים והיא שואלת על אתה אתה תדליק
נר לכבוד
מעשות שלהמנו
כן
ותגיד שלוש פימם כל יום
א פרק ו בתהילים
כן
תגיד
אה
שלוש פעמים ביום פרק ו'
כן אז
עד פה צפוקים רבי יהודה זאב לבי עובץ שאמר
ש שאומרים
השם צבעקות
א תגיד
א שלוש פעמים השם צבוקות עמנו מסגב לנו
אלוקי יעקב אז שומעים את זה שלוש פעמים
הרב אז מה
השם בגות השם
זה יש את מה שכתוב בסידורים מפני התפילה
אולי תפילת מנחה אז מופיע שמה השם צווקות
אמנו מסגב לנו אלוקי יעקב סלה שם צבקות
אשרי אדם בוטח בך השם מושיע המלך יעננו
ביום קורנו אז אומרים את זה שלוש פעמים
כן כל פסות
אז זה
זה רבנו רבי יהודה זב
אומר
מבצל קצפ כשפים
שלוש פעמים להגיד את זה
כל פסוק
אה אז א אז הרב אומר להדליק אז לבטל פחד
בלילה להדליק נר לאברהם אבינו
א להגיד שלוש זאת אומרת שלוש פעמים ביום
את הפרק ו' בתהילים זה ברצף או לא משנה
איך
שלוש פעמים פרק ו בתהילים ואת השם צבקות
עמנו מסגב לנו וכולי מה שמופיע בסידורים
לפני תפיית מנחה השם צבקות עמנו מסגב לנו
לקב סלב חולק שלוש פסוקים כאלה להגיע אותם
שלוש פעמים אז א הרב אפשר לשאול עוד שאלה
כן
אז עוד שאלה וזאת ש האם התבודדות חייבת
להיות ביער או ש יכולה להיות בכל מקום
שהיא נמצאת בו לבד כותב כתוב בלכות מרן
ד
בחדר או בסזה
מנו כותב בחדר לפי נסע הזה גם אני עושה
התבודדות בבסר שלה או בגינה שלי כמני
כן
בחדר או בצד
עיקר שיהיה לבד
בדיוק
כן כן אה אני חב ששאלו את השאלה הזאתי אבל
א שאלה חשובה אני אשאל אותה שוב אני חוב
ששאלו אותה פה למישהי שכותבת לגבי הבנים
שלה המתבגרים אה ה נחספים לעולם המדיה
הרחב ורצונה לשאול האם האם במקום שיחפשו
בחוץ עדיף לתת להם אינטרנט מסונן כשר בבית
ולפחות שיהיו תחת שליטתי ולא יהיה להם
שעמם יחפשו בשדות זרים כבר מכירים רואים
שומעים
אז
היא היא אישה חכמה
אז
היא יודעת
איפה
איפה בנים של הענים
למשל אצלנו אין לנו שום שום מקר שלום
דבר ברוך השם הילדים שלנו לא אומין אותם
שום דבר בר לא
על הילדים שלנו על חדים שלנו אבל היא
יודעת איפה הבן שלה א או אחז
וא אם הוא אחז
אז
יהיה חכם
שתמור הרב שלא יגיע למקומות
מת יפים
אבל זה לא מסוכן הרב אולי אי אפשר כאילו
לנסות להגיד להם פשוט אסור וזהו או שזה
כאילו מסוכן יותר להגיד להם
זה אני
אי אפשר להגיד לזה
שאבא בלות
אבא
איפה נמצא האמא איפה
זאת אומרת רק אם האבא ואמא בעצמם לא
נוגעים בזה הם יכולים להגיד לילדים בד
אבל אם האבא ואמא יש להם אז זה בעיה
שאלות
כללי
שתחילה
לדעת
איפה ה
איפה היא אוחזת אם אם אז בעצם הרב אומר אם
היא באמת מנותקת בעצמה מהאינטרנט היא
יכולה להגיד לילדים שלה פשוט פשוט לא לגעת
בלי הנקודה של האינטרנט המסונה איפה הבת
קצת
נתפל
שיתפל עלזה
אז לפני שנסיים הרב יש איזה מיש פה שכותבת
לנו כבוד הרב האהובה היקר מפז של כל עם
ישראל אין עוד מלבדו יתברך שום כוח בעולם
והכל הכל מלא רק אחדותו יתברך אני מתפאלט
לקדוש ברוך הוא שרק ישמור לנו עליך בריא
ואתן לאורך ימים ושנים טובות ובריאות אמן
אמן
אמן תודה תודה תודה
אז א כן יש פה עוד הרבה כאלה אבל אמרתי
שזה תגובה ככה
אז שם הרב הזה הגענו לסוף השידור אני חושב
לא
כן
זאת שמרב יכול לברך אותנו
ברך את כולם את חזקו
דעת כי כל אחד לא יכול
צדק או צדיקה
צדקים
כמה היה להם יצר הרע ויתחזקו בתפילות רבו
בתפילות זכו כולנו
נזכה
אמן תודה רבה כל טוב
[מוזיקה]