Transcript
Auto-generated transcript. Not time-synced to the video.
[מוזיקה]
ערב טוב לכולם לכולם ברוכים הבאים שידור
חיים הרב שלומ שנה חדשה ברוך השם
אשרי ואשר כן בזאת שהם עכשיו להפץ את זה
כל הכוח ביותר סט ויותר אוז עכשיו בעזרת
השם שיגיע שנה חדשה לעוד זאת שהם צופים
צופות חדשים חדשות אז בעזרת השם כמו תמיד
אנחנו מזכירים לכם שזה הזמן זה המקום
לשאול את כל השאלות ודוד פה מחכה לשאלות
שלכם בלייב להעביר אותם מיד לרב אז בעזרת
השם ערב טוב תודה רב שנה טובה מתוקה
תודה תודה דם
הים ארוכים בבריאות עד 120
אמן
שנה הטובה המתוקה
חי באומן הרב
אני גם הייתי באומן אבל אתה תגיד לנו הרב
הלכתי ברחוב
ראיתי מישהו ידעתי שהוא היה באומן הבעל
שאלת אותו היית באומן
אומר לי כן אמרתי לו לא
ר שהיית באמן הוא לא הבינו אמרתי לו רבנו
אמר מי שהיה אצלי אצלי בראש השנה
באו לו לשמוח לשמוח כל השנה
אז כמהאנשים
בערך היה באומן צריכים לסמוח כל השנה הרב
אז יש לי שאלה לך אבל הרב ענה לנו בכנות
באמת זה שאלה חשובה בנושא הזה בעם עכשיו
היה באומן פה באמת אבל שואל עכשיו לא נגיד
להתפלל ברחוב הכי גרוע שיכול להיות הוא גם
הוא צריך לשמוח כל השנה כן הרב אבל זה
יכול להגיד היה לי בנ על הפנים
לחית התקבלת זמנה יום ממן
זכית
עכשיו תיבן תבין שתח
בליל כל השנה כל שנה מתפללים על
ראש שנה אבר כל השנה התפללת
אמרת בוא מכילי תפלל כמו שתיך
כן אז ללמוד מזה לשנים הבאות
לכן אתמחה בתפל ולסמוך או
להיות בעצבות
אב שלום
זה נקרא זה נקרא שהוא היה באומן בן אדם
כזה
ודאי
הרבה לא יודעים שום דבר
כן בא מישהו אמר שהוא לא היה בסליחות בזה
לא יודעים
כאילו אנשים לפעמים מקבלים הסליחות של הרב
כאילו שאם אין להם את האומן המושלם אז אין
להם אומן
טוב זה לך יש
בלכתחילה
בבדה
אהבת
יש לך תחילה ללמוד מעס חכרים פה התפלל על
זה כל השנה בידי עבדם
לא יודעים שום דבר
לא יודעים שיש מניין גדול לא יודע
לא יודעים שתחיל להתפלל בניין גדול לא
יודעים
כל התורה מסבות זה
מראה שבורא עולם השם יתברך אוהב אותנו
אבל משפא
הכי גדולה בעולם שהוא כולה עבר ש של מה
מה מצווה אחי כבוד רשי זה המצווה הכי
גדולה שזה מעש כולה כולה רק
ש רק בעש השם אלינו
נחש כיפור
יום כיפור
יום הכיפור זה יש דבר כזה שהמלך אמר לו
לכה בלי תענות
תענה לא רוצה למחור לך
[‏צחוק]
לא נעשה כ יום אחד
תבוא שר ממחור לך
פתח אין למחוק לך את כל העוונות
אין אדם
ש שאת
הוצאה שאדם
תחל תח תחדש
חיים שלא נקיים עד עכשיו
איזה
כן
יודע שעור שמיים
זה ודאי
שעושים טובה כל דבר כל מה שצריך
אחרי 120 שנה שעולה אל המלר
כבר השמניק אותו כל ה כל השנה והשנה
זה כל ה זה האהבה
אבא
שהבן שלו
צב אותו טוב עוד פעם עוד פעם
איזה שלב היה חור להגיד מהס
מה כמה
הבורא אומר אתה תבוא עם עובר עם
ח לך על כל הבונות
כמה כמה תורה שלם טובה כמה שם טוב
כמה השם טוב אי אפשר להבין את זה עכשיו יש
לנו לפנינו שבעה ימים של סוכות
או שענות
או שערבא
יש לנו זה העלונה של רבנו
ואחר כך שמחתורה
מתנות על בגמה מתנות
תבע שמה
ממש מתנות
שמחת בחגך
[מוזיקה]
ברוך השם ישתבח שמו לעד מבקשים פה אם הרב
יכול לעשות תחנה לקראת חג הסוכות בזאת ש
טוב הכי טוב
מה שכתוב בתורה ושמחת בךגח
נאמר החגות סוקות
אז
יש האלה השאלה כל יום
כל יום
אני אשים אולי לא
נהנה מהל
טעמו טעם של הלל עכשיו שיכם דלמות
בצוקות
סוכה גדולה ענקית עזרת נשים ענקית
שוב טוב אין
דלתות סוכה
תבוא תז תגיד מה איך
מה קורה אצלנו תגיד
יש בסוכות כל מי שרוצה כל החרץ יכול הרב
מזמין את כולם יש לנו סוכה גדולה מאוד
שהסוכה של הרב ענקית ונכנסים שמה לדעתי
אלפים לא זה אלף איש יותר אז זה אז אפשר א
לבוא יש כל יום עושים תפילה בנץ עכשיו הנץ
בערך 6 וחצי מה זה אחר כך שלל
האלה לא עושים
מוקדם
כיוון שלא צריכים רוצים להעריץ את השכנים
עור נותנים ארבע מינים
עושים קראת התורה לפני כן שביל
שהליל מתחיל בערך 71ח משהו
א
שלא עושים שאלה לה
להיר את השכנים
כן שואל
להעלל למה לא להעיר את השכנים כי יש עושים
את ה את
כן עכשיו מגיע לזה הרבזה
תהלל של הרב עושים עם תזמורת שלמה
וחגיגה שלמה ואז לכן עושים את ההלל קצת
יותר מאוחר ש וחצי
כמה זהמה הלל
הלל לפחות שעה ומשהו לפחות
וחצי
שעה וחצי
למה
אה
כי יש שעה אחת אז אומרים
עודו לאדוני כי טוב כי לא
שעה שלמה
כן רוקדים אומרים רוקדים תזמורת וזה שמחים
שנה למה משלמים
נגנים ונגנים צוענים נגנים כל מיני סוגי
כלים כדאי לבוא וליההנות ולהיות עם הרב
כמה נשים ישת נשים
סוגה ענקית
ענקית כן
אנשים
אפשר להגיע מכל הארץ באים תבואו ו
תראה מה זה היה
מה
מה זה היה תאמו מה זה הלל
מו הלל כן מה זה הלל אז תרגישו מה זה
הללכם מחדגה חיגים לעלון
זה
זה משהו מיוחד זה לא רק קוראים את ה אז כל
הכלים 15 דקות
כן
15 זה הרבה הגומים כאלה
זה מי שמעריך אז אז כדאי כדאי להגיע אצלנו
וכולם זמנים ו
זכיתי להיג שכל הליל אומרים שעה שלמה אז
חוסרים על פסוק עוד דו לאדוני כי טוב כי
לא עולם חסר שעה שלמה
כן זה גם הרב סיפר כמה פעמים שזה ממשיך
צריך ישועות סיפורים שאנח שנשועות על
המקום סיפר לי
יהודי
שארבע שנים
גרושו
לא שום קשר לבן שלו
חילט בעללו
להודות
השם על ה
מה ששם טוב מודה זה יוצא סוכה קבל טלפון
הוא שו בוא תקח את זה
ארבע שנים הנה ממנו כן
מדהים אז א מהסיפורים ויש המון סיפורים אז
כדאי גם בשביל הסגולה והלא הסגולה למעשה
המעלה הרוחנית שפועלת את הישועות
וגם נקודה שלהגיע להלל להגיד תודה לשם
בוא נזכיר
הנה יש פה מסיים פה את
קטעים קטעים מהמעלל פה הנה הקו הכל זה אז
כן אתם מוזמנים בזאת שם לבוא לשמוח
מוזמנים ושואלים פה איפה זה אתם רואים
עכשיו אתם רואים אותם הם יהיו שם והם יעשו
את הפרצופים האלה שהם עושים
יעשו אותם גם השנה בעזרת השם הנה אתם
רואים כל החבורה הזאתי כדאי להגיע בעזרת
השם
כדאי להגיע לאן שואלים איפה זה איפה איפה
שואלים פה איפה איפה שמואל הנביא 13
בירושלים
וכמו שהרב אמר שגם עזרת נשים
כל הכוכבים שאתם רואים כל הרקידנים
הנפלאים שמופיעים בסרטון
יהיו בעזרת השם גם כן
אז כבר ציענו כל החבורה איזה יופי
וילוך איתי עשו את זה אז כדאי כדאי בעזרת
השם לבוא ולשמוח בעזרת השם
יפה מאוד
זכר
אז א
בעזרת השם
ממש בתנאה
בא
השנה יום שני בלילה
אדונינו מורנו בנו נחמן מפגי בהסוכה עושים
אותו
אותו כתובת כן אותה כתובת זה שמה גם הלילה
של רבנו מצטנים לרקוד עד הרב בבוקר ספר זה
חבורה של הקדנים פה עד הבוקר
רוקדים בז יום שני בלילה אתם מוזמנים גם
להצטרף בעזרת השם בלי אלכוהול בלי סמים
ככה
נקי פשוט מקבלים את האור רבנו ורוקדים עד
הבוקר אז א
אסור לשתות רבנו אמר שסתור שת שתהיה חי
אפשר
ודאי לא שותים לא
לא שמים לא שום דבר כזה אבל א שמחים תבואו
לפה בעזרת השם תידבקו לשמחים תהיו שמחים
גם בעזרת השם גם אז בלילולת רבנו יש איזה
עזרת נשים שמה לא איפשהו
אה זה נשים ב
בתלמוד תורה לאמול זה לא בעוברים כביש
בלולת רבנו בגלל שבאים המון אנשים אז עזרת
נשים לא בתוך הסוכה אלא באיזשהו מבנה ממול
הסוכה ששם רואים את גם מה קורה בגברים
רואים את זה זה מסך אז אתם גם נמצאים פחות
יותר ככה כמו שלנו
טען מאוד תרה שלנו
כן תלמוד תורה התלמוד תורה של הרב זה ממש
ממול הסוכה יש שם איזה מסך גדול ותראו גם
מה קורה בגברים זה כמו עזרת נשים מהרחוק
בעזרת השם מוזמנות גם כן וכולם מוזמנים
יש שיעור יש שיעור בעזרת שם שם בהלילולה
של רבנו
תמיד
פעם הרב אבל נותן שיעורים
יף לנו את מעיף לנו את הכיפות
כזה מבק ש
זהק אותה דרבה הרבה יותר טוב כווה
אמן אמן
אמן
זכות רבנו בעזרת השם
אז א מה אתה אומר בי דוד יש איזה שאלה
מעניין שאני אשאל פה מהשאלות שלי
קודם כל באמת נגיד שלום לכל הצופים
שכותבים לנו פה עוד הרב שהם מתרגשים כל כך
מתרגשים לראות את הרב יום שלישי איזה
הפתעה אז פעמיים כי טוב באמת זוכים לראות
את הרב להיות עם הרב ביום שלישי עם האורות
של אומן זה באמת הפתעה שאסור לפספס אותה
והרב פתח ביום כיפור עם המתנה הגדולה
והמתוקה שהשם מגלה לנו שהוא אוהב אותנו אז
שואל פה עידו עידו רוצה לדעת גמרתי את
כיפור כו באורות
אין לי עוונות והוא רחו מכפר עוון.
מה הקשר שזה באמת כוד הרב? שאלה מה
מעניינת סיימנו כיפור ועכשיו והוא רחום
מכפר המון
כן זה כאילו באמת אם הרב אומר שזה אהבה של
הקדוש ברוך הוא אז שהשם יחזיר אותנו
בתשובה זה הכי חזק שלא זה עבודות בכלל
מיד עושים תשובה שוב פעם אז נמח נמח מישהו
מישהו ראה לי איזה הוא עשה איזה סליחות אז
הוא הראה לי שאחר כך הם רקדו שם המאורב
אמרתי לו שיהיה להם על מה לבקש סליחה של
הבא זה אותו באותו נושא אחר כך עושי
עבירות אז
רבנו הוא לומד אותנו שיש
תשובה שרה על עבורות ויש תשובה
על תשובה
שאדם אפילו עשה תשובה
יכול לצבות
כל פעם סופץ
את הבכל שלו
לגודל הקדוש ברוך הוא ומבין
שהתשובה שעשה קודם
לא הייתה מוז לאמת צריכים לעשות תשובה על
התשובה
א סיפור פרסב
שמסביר את ה את העניין של צוב לשוט
היה רב
עש
הגן
תגידו אותו רב
סדיה גאון
כן הוא לקלות
אוקיי
מה זה הולך בלבוש
פשוט
לא יודעים שהוא
אבסזה הגאון
זה
מגיע
מחכה שמזמונה
אותו ענקים
עליו מהגיע אתה כמה מה מה אתה מהפרנו
כן
צי לנו את הלקוחות
למה מה הגיע לעשנו
כקיצור בזונות זה תיקון
טוב
מגש
הגרש שלום
הגיע א
מישהו
בודי
עשיר וזה הזמנו
זה מהזה אותו
בתותו
בתי שהצבות אותו
מישורות
אותו הכיר אותו מה כבוד הרב כבוד הרב נפל
משתחווה לו אומר השם לקלו אותה גאים כבוד
אדם
ההוא העשיר
שאל אותי מזה
שבתי יהודי עני פשוט ממרח
כל מהגורים
וה
נפל
בכה ביקש ממנו
סליחה סליחה
ו מה סליחה כיבדת אותו אבל חיבת שעשרתי שד
ודי עכשיו אם הייתי זה שהתה אתה רג
היית מך אותך עוד
שחזר מעגלות התחיל לעשות גלג שגלג
אמרו רבנו מה קרה? אמר עכשיו מענתי
מהסיפור הזה שכל התשובה שלי
היהתה לפי הדת לפ שחשבתי שהשם ככה אם אתה
הות שהשם זרעגון
[‏צחוק]
זה נקרא תשובה על התשובה
וואו
לכן גם מי שעושה בחירה על עוונות
כל אנחנו עושים כל יום תשובה גם יומקופרים
עשיתי שעת בדודות
אין יום שלא
פגש שתים מישהו בחי מחי יפה אמר לי שכל
שנה שהוא חוזר מראש השנה
אחד העניים שלו מקבר מכה בראש
למה שאלות מה למה אמר אני רוצה לו שאתה לא
עושה בראש השנה שהתבודדות
אבל נכון כל מה שאני עושה אבל לראש השנה
מה מספיק
אין דבר כזה לא מספיק
אין יום שום
כיפורים כל יום עושים שעה התבולדות כל אין
יום
אז למעשה הרב אומר שמי שרוצה לו לעשות
עבירות שהתבולדות זה מה שאני מבין
ודא ודאי
אתה רוצה כאילו רוצה לקחת את זה רציני
צריך להתחיל לעשות שעה התבודדות
אמרתי לקדוש ברוך הוא
מחולה
בחולה עלבונותנו
כיונתי
לכל עם סר מה מה יעשו אלה יש בודדות איך
איך לא עשה יעשו עבורות
נו
אפשר
אז באמת מה שהשם ירחם עם ישראל יתן להם ש
התבולדות
בדיוק
משמיים גדולים על זה
לא יודע
אפילו מי שלומד בספרים של הרב
טוב ריבונו של עולם תרחם תשמע תפילות של
הרב ותיתן כל אחד מעם ישראל כל אחת
שהתבודדות קו כל יום
כל יום
אמן
כל ראש השנה
כן
יום כיפורים
סוכות מיל
לא של רבנו
של רבנו זה של רבנו
באמת הרב אם יש לי ללכת להגיד נגיד עכשיו
אולי זה לא שלי שידור אבל בכל אופן אולי
מישהו זה יהיה לו נפקמינה עכשיו יש לי
להגיד יש ליולה של רבנו פה גדולה מאוד אבל
יש לי אני כאילו רוצים שאני אבוא להגיד פה
פה שיעור שם שיעור זה יש אה עניין לפספס
את ההילולה פה וללכת אה זקות זקה אותו
דורב
כן
בודאי
ואחרי השיעור תביא אותם לפה
גם וגם
היינו עד בוקר
אפשר להחיק
זה יש המון זמן
טוב מה אתה אומרת אתה יש לך שאלה
שואלים פה באמת כבוד הרב על ה
על התזמורת
האם יש בזה בעיה? מישהו
אמר לגברת פה ללכת לבית כנסת עם תזמורת זה
אסור אז למה יש תזמורת? זה קצת מבלבל
אותה. היא לא חולקת חס ושלום.
כן. ראיתי איזה מישהו שכאילו שזה כמו
הרפורמים או משהו חס ושלום. כן. ראיתי
איזה דעה כזאתי מישהו שכתב את זה בזלון
אפילו
זה ראיתי את זה מה הרב אומר על זה
רפואה שלמה לא רק שקרה לא שאלות שאלה שאלה
את הדבר שצניצים
מיום בדוק
למה למה השם עשה אתמעות למה
בתפילה
מי אם היו פלי לילים עם תזמורת צודק צודק
היונות מתפללים זמות צדק זה לא דרך זה לא
דרך היא התפידה זה תפידה אבל מה זה הלל
באים לאל השם להודות לו
הדרמה
אפשר לו בלי תזמורת קשה למר שבז בעזרת השם
בשבת בעזרת השם נזכה עושים גם הלל
שעה וחצי
ואנו אומרים כמה שעודו כמה כמה שאין לנו
אותוז
מנהג שלנו גם
גם יום שבת שאין צבות או החג אנו עושים
שעה עוד לא
כן
בשעה זה הלל גם בלי את הזמרות
כן
זה זה
ההלל שלנו שיש לצבור יותר קר
כן גם יש לנו מי שנסמוך כתוב דוד המלך או
אמר הללו בנבל חינור במיניגם תגידו הלל
בין נבל וחינור
אנחנו פה אנחנו הרב
מה ששואלם על תפילה
התפילה אפשר לעסור ל לתפילה
מנגנים נים שום דבר לא זה תפילה
ואם צריכים לחלק
בהתפילה להלל ש
תפילה זה הלל
כן להלל באים בוא לא שומעים לאף אחד פשוט
באים שמחים עם הרב יש דברים שפשוט צריך זה
כמו אומן תבוא תרגיש תבין זהו
הרב באמת יש רב נגיד שאומר עכשיו הזכיר את
אומן יש רב שאומר נגיד לא לנסוע לאומן איך
אנחנו בתוך השדה ברסלב אני מאז שמעתי את
זה לדוגמה קשה קשה להיכנס לבית כנסת של
הרב הזה בתור חסיד ברסלב יכול איכשהו
להתחבר ע עם רב כזה הוא רב גדול ישראל ענק
הוא לא יודע
צריך
אנשים לא יהיהודים
לא
אתה לאנשים לא יודעים
לא יודעים בכלל מה
כן
אומרים לא לפי דה שלהם אם היו יודעים את
האמת
היו רצים לרשעונים
כן
לכן תמ
דמת כל כולם מכפצורות
אין לו עדים אני אובד אוהב אותך כולם
מרחם עליהם
לא כס עליהם מרחם עליהם שלא שגן יש כאן
עדן בעולם הזה שלא זוכים אמרתי לקדוש ברוך
הוא אין מהגן עדן
כפ כמו התפילה
שחש
אחרי שמוס
ב
בקלואז באומן
אז כדאי את האמת להיות בגן איזה איזה
תפילה איי איי איי איזה גן עדן שמי לא מי
שלא את העם הזה לא יכול לא יודע למה דברים
ש חושבים זה
פנים מתחיל ששכבר
קומים 3 וחצי בעצהרי תבילת שחרית
כן
איזה תפילה איזה תפילה
איזה תפילה ו איי איזה גען עדן אמ הקדוש
ברוך הוא אם הגען עדן מקבו התפילה פ כדאי
לי את האמת להיות בגן איזה
איזה תפילה אז אנשים לא יודעים
לא יודעים מה זה אומן לא יודעים מה זה
להיות בציון של רבנו איזה גן עדן
נכון
הנשמה של האדם נתנקה
מקבלת ממש ממש ממש
ממש כוח כוח
להראות אחרי השם ממש כוח לראות איזה זה אי
אפשר א כל דבר אי אפשר להזר
יש בים תעמו הוא כטוב השם
תחב תחזק אותו
פה פה אם לא
[מוזיקה]
תטע לא תלא
תן את הביס
תסבירו זה כמה
תן לי תעמוד
כתב השם איזה גנן
גם היה אומן ענק שנב
איי איי איי היה
הכינה ש שהיה פעם בעולם
שהם קיבלו הזמנות כאילו ממש מרבנו שרבנו
משך אותם
הכי ענק שהיה פעם בעולם לא היה מקום לעמוד
אז אז אמר שהיה פה שוקי סלמון הוא ראה
אותי שמה הוא אמר לי שבא אליו איש מבוגר
בחלום אמר לו הוא לא היה באומן אמר אתה
חייב לבוא השנה לאומן הרבה אני הרבה קיבלו
הזמנות מרבנו אמר לא יודע מי זה הלך לאיזה
רב הרב אמר לו אולי זה רבנו אמר לו מה זה
לא רבנו פתח לו בגוגל בזה לו זהר רבנו ראה
לו את סבא ישראל זה לא הוא זה לא הוא אומר
לא זה לא רבנו
איזה ציור שמישהו בעולם בקיצור אמר בסופו
של דבר מסתבר רבנו מה שרבנו בא ואמר לו
אתה צריך לבוא רבנו הזמין השנה המון המון
א אח שלי גם ופתאום קיבל איזה רצון לא
מסבר לבוא השנה היה קיבוץ כזה מיוחד
ברוך השם
לכן צריכים לבוא תאום תם מה זה הלל מה מה
זה אומרים הלל
הלל באים להל את השם
להודות השם
מה שכחתם למדנו מדרש
המדרש אומר אלהם להם סייל מה שישלמו
הקדוש ברוך הוא
אלא הודעיה בלבד על כל טובה שעושה עמים
נחזור על זה אלהם לעם ישראל מה שלומק
הקדוש ברוך הוא אלא הודיה בלבד כל טובה
שעושה מהם
היום כיפורים
לקראת מנחה
קשתי
קצת קושי
הזכרתי אמרתי לא שלמת כל השנים כל השנים
זכית לעשות
הכל קל
כך חזבתי זה נלכ
א חשבתי שאני אשלם תחלק
צילמתי ברוך השם
מ שם זכרי מה אתה
תודה השם כל השנה שזכים
לא סקות לעשות שמונה הימים הלל שלם צמור
את כל שנה
לא תודה השם תכל משלם
זה זכות ברוך השם
לא חשב שמשהו
מובא בעליו כל דבר תודה אנחנו שלושנו
צריכים להגיד תודה וכל הסופים והמזים שלהם
שלנו צריכים להגיד אותה אנחנו דיגדו תודה
לקבוש ברוך הוא עלפ על עלפן
על השחמל
על
מכשרים
שמשדרים
אותנו כל העולם שמואים אותנו
כל כולם תודה
שאתם הולכים לשמוע שיעור
כן
שום דבר לא מעובן
במקום להסתכל בדברים אחרים מסתכלים בשיעור
תורה
מה
מתחזקים באמונה
תודה רבה תודה רבה הקדוש ברוך הוא תודה
רבה ב על החשמל על כיסא שלחן על כל דבר
רבנו נחמן
עם הרן
פקמה תודה
[‏צחוק]
כודרב כותב פה משה הוא פגש אותי באומן הוא
אומר אני פה שאלת הרב אז הנה משה אני שואל
אותו
פגש אותי באומן אומר לי אתה זה עם הרב
מרוש או לא אמרתי כן אם עם יאיר והרב ארוש
אז הוא אומר אני חייב אני יכול לדבר איתך
לקח אותי בצד אומר לי תשמע הרב הראש קודש
הקודשים אבל הרב שלי הוא יש לו בעיה אמרתי
לו מה הבעיה עם התודה הוא אמר לו שאיך אתה
יכול להגיד תודה עם הילד שלך כולה חולה
אתה אומר תודה אז אמרתי לו תשמע מהרב שלך
כבוד הרב שלך אבל הוא פשוט לא הבין את הרב
אני אשאל אותו בשידור
תראה לרב שלו תא לרב שלו מה מה איך אומרים
מה בדיוק המסר הרב הגמרא
גמרא אנחנו קודם יש לנו גמרא
גר אמר אומרת שמה צורי קיבולי מהפסו אסם
של יסורים
כלבל אותם באהבה אם אתה
גמר ה אתה רוצה ש יש לך סורים אתה רוצה
שיסבור אותך תקבל אותם זה הגמרא
זה הדבר הזו כמה גמרות
גורות
שהמועודים
התענם הקדושים מוד לא גם
רבי עקיבא
חמין חנני בן זוה
רבי עקיבא כל דבר שהיה אומר כל מעפג
בהלכה
לעולם לעולם יהיה אדם רגיל לומר כל מן
דרבית רחמנטר
בד
[מוזיקה]
אז
ה
אזכ
מה לא מבינים
לא תודה הבן שלך אומרים תודה על היסור יש
לי ייסורים
מודה לך על הייסורים
יש לי הבן בן שלך חולה יש לך ייסורים לא
אומר תודע צער בחוד
על היצורים
בורא של עולם אתה רוצה שיהיה לי יצורים
אני מקבל את באהבה
לא אומרים תודה שבן שלי אה
עזב את היהדות
אומרים תודה עלסו שלי איזה שלי יש לי
איזהורים קשים שלי אני מקבל אתה מה זה
רצון שחש
תודה
כולם בריים אשתו חולה
מה תודה ששתי חולה תודה שלא תודה שיש לי
ייסורים שיש לי
כואב לי
קבלת יסורי בעבר כל דבר מאומרים תודה על
הייסורים לא אומרים תודה רה דבר על
הייסורים שזה שלך מזה
זה גמרא
כן מעניין
לכות מרן
כמה מקומות לקותיהם מערן
רבנו כותב
לא שנ
רבנו כותב
דע שכל מניצער
מכל הייסורים
רק מחמת
רק מחצון
דעת
כי מי שיש לו דעת
יודע שהכל כשם דובר אין לו שים צורים
ואינו מקים שום צער
כי ישם
אומר רבנו בכלל שמת
מכל
יו שאתה רוצה ש קבל אתה
שמח שמח
כמה מקומות בליקו אותם
כולם
ר הבנו כותב על התודעה
גותר חוד הוא כותר אחות אומר רבנו נתן
כותב אם היה מעם ישראל אומרים תודה על
הטוב ועל הרע בוודאי היו מתבטלים כל
הצורות כל השורים כל הגאונות
הגבה הייתה גאולה שלמה מה רבן נתן כותב
אומרים תודה רעה
הגמרא כותבת
כמה מקומות
כמה סיפורים מעלה שלמדו את הספרים
שם באמת הכל כתוב
כן
ברוך השם דרך אגב א הוא אמר שבא אליו
מישהו באומן אז גם לי באו באומן ואמרו מי
שאמר לי שבזכות השידור שור הזה הוא בא
לאומן א ממש גם אנשים שנראים לא ממש דתי
ברוך השם מסתבר שמתחזקים ווד מתחזקים
בשידור הזה ברו
זה
צריך שהב יבוא לאל
הגיעו
להגיד עלל
כן
להודעות להשם
אמרנו שעה וחצי בבוקר בשמונה הנביא 13
ירושלים אז מי שפה שואל לגבי אתרוג שלם יש
עניין לשלם הרבה על האתרוג אפילו מחיר יקר
יש הלכה בעצח זאת עלפי הלכה לא
כן פלט השנה שאין יום הראשון
אין דרועתה
לא יכול לקחת כשר הבעלמ של דם כסף למה לא
למה לא למה לא משלמים מקבלים
לא מסלמים
מקבלים מתנות
שואלים פה למה הרב נוהג לקחת אתרוג תימני
כזה גדול
השםח
השם חנן אותי מהתחלה
ש מהתחלה
שחזרתי בשטו
זכיתי
ש
בערבענים שלי לדעת זהרוג אם אני זה
מאוד
100חות בלי שום של
התחלתי לקנות
אתרוגבני
שח זכיתי לו
דולים רבי חקיבא אני לא קח אתרוג על הכתף
שלו
וואו נעשו
צריכים דיים כתף לא יכול
תלכתף
טלכתב
לל
אזנו
יש לי עכשיו בש
אני אח ככה גם תרא מה קורה
יש לי שלושה לפחות שלגים
כבר שם
[מוזיקה]
פענק אותי
ש כ
אחד טיל כתף אחד יד אחד כל אחד תפקיד אחר
מה
אמר אוקיי
לא כדאסק
מלא תן
יכול
יכול לפספס אבל
בול פגיעה
השם
ברוך השם
אז אה הזכר שאלה שם אבי דוד שנשאל
נשאל בשמחה
כן אז יש פה באותו עניין הרב דיבר על
הנקודה של אם יש כסף אם אין כסף אז כותב
פה מישהו מה עושים עם דאגות כל הזמן על
הפרנסה
צריכים לזכור כמה מיליונים שקלים קיבד
עכשיו
בן כמה 30
כל השנה קיבל א הרבה כסף
כן
כל השנים
קיבל לפחות מיליון שקל ישב
שנה שלמה יגיד תודה על כל שקר
וואו
שלם
וואי וואי
תשב
לשלם על כל מה שקיבלת
שהשם תמח
[מוזיקה]
מלך עשה לך תשב להודות להודות להודות
הכניך
[מוזיקה]
אמונה באמת תראה כל השנים השם תמ
פעם לא אכל אכלת תגיד לי פעם לא אכלת
פעם לא שעתית כבר הכל
ישתבח שמו לעד תודה לשם באמת לא יודעת שוד
לך תיק כפיות
על אותו עניין סליחה על אותו עניין כבוד
הרב מישהו אומר שאשתו רוצה להתגרש ממנו יש
לרב עצה
אמר
הוא שם מעל אשתו
איך שישב להגיד חצי שעה כל יום תודה
שמשלחת לך שעה תודה ש בשל לך תודה זה תודה
זהחזה
אי אפשר להודע על הישע זה ממש
ממש
וגם מלמד כאן השלום
אז אז לשבת להגיד תודה כמה זמן הרבי יגיד
תודה כל יום על האישה
חצי שעה
פחות ממש
חצי שעה חצי שעה
א
היה אישה
א
מישהו אמר אשתו אותה דרגש ממנו אמרתי אותו
תשלם אשתך
התחל גדולדה חזרה לא אז חזרה הפעם השרה של
שניהם צים למה כל כל עד עכשיו ה הייתה
סורה כפו כפוי טובה
עכשיו סוף טוב נהיה בן אדם
שמערכה בטובה עכשיו יש לכם
פעם כל העשרים צים שהתחיל להם קשר
עכשיו עד עכשיו היה
קופו יהיה טובה
אתה חושב
כל דבר כמו שאמרתי קברי שבקברים
כירי אה לא שם זה כל השנים כ אין אין
מציבים לי מלאכה תשלם
כל אחד לפני שאשתך
תרצה לגש כל יום תשיב להודות על אשתך כל
השלמת על אשתך אתה כי את האמת
אני שומע את הרב אני משלם טוב יש תשתום
בית טוב גם בזכות הספר אבל
אני אשתדל כל הד
אני משתדל כל יום
לי הדעת זה אין בלי סוף בעזרת השם
אי אפשר לחיות בטוב
אי אפשר קפוות טעם קפוי טובה אני אומר
לשתי תודה אמרת לי על מה תודה אמר אני
הולך אני צריך להגיד תודה בלי סוף על מה
צריכים סיבה
שיש לו אותך
בזה מספיק
נגיד
אפשר לא להיות לקפואת טובה
ותן
יש לך תלונות
הקדוש ברוך הוא אומר אתה יש לך תלונות אני
נקח לך
השם ישמור שם ידע
צריכים
להתעורר לחיות את האמונה
כן
זה מה יש לך שם שאלה רבי דוד
תודה הוא מקבל חיזוק הוא מקבל חיזוק כי
בדיוק הרב הוסיף את הסיפור האישי שקרה
כי אשתו גם עזב את הבית ועכשיו הרב הקדיש
את זה שמישהו פנה לרב שהיא כבר הייתה בחוץ
והיא חזרה ולא רק חזרה הרב אומר אלא סוף
כל סוף נוצר פה קשר
בדיוק
עד עכשיו הוא פה היא טובה
רק
יש לו תלונות יש לו הרעות
לא צ לא צבוא
אומר תל יש לך תמונות
לא טובה אני לקח לך אותה
תהיה תגיד מכת דעת
תגיד על הקדוש ברוך הוא תודה דלמספ
בגנ שלנו בחי א אומר לכם אי אפשר לחיות
בשלום בית בלי ספ אין מציאות מישהו ששלו
שלמה מ
יבוא יגיד לי אחד
אין אפשר להיות לות
שלום
במק רווק של צודות
שלו למעשה
למה תעשה אפר בעיון ו מצאת בוקר
יש פה את יונה יונה אומר בחינקוד הרב
קראתי ואין לי שלום בית אז אז אז גם אז
הרב גם בשבילו ענה אז סימן שלא קראת יונה
כי אם היית קורא בפרק החמישי הרב בדיוק
מדבר אליך כאן
למה זה את עכשיו לא עבדת אז תתחיל מפרק
החמישי ואז הוא אז יונה
תתחיל תתחיל לשלם
תתחיל לשלם בתקראת הספר ב
זה לא רק כתוב הספר אתה חושב זה מצב חדש
זה זה תוספת חדשה זה פשו שכותב אה יש שיש
לו בית הרב כותב בספר זה מראה שיש עניין
רוחני טוב בין הבעל האישה. זאת אומרת
שהבעל הוא יהודית. אז הוא אומר פה שדווקא
רואה שיש אנשים א שיש להם שלום בית טוב
אבל הם הם למעשה נחשבים אנשים רשעים. איך
זה מסתדר?
אין אין מציאות הזאת ש כלפי אנשים אחרים
הם מתנהגים ברשעות כאילו לא יודע מה קורה.
האישה בתח מפחדת ממנו והוא רשע.
הבא של חדר חידה כותב את זה רבי אברהם
אומר תראה תראה ששלים
שלו בית
הוא מור כי השער
פחדת ממנו מגברת
מבזה אותה מפחד אז זה לא שלום בית זה
שקבית
מ אבל
משל אתה אדם יה מים שמכבדת אתו אם לא
יהיה אמר שלו
ככה כתבתי בספר רבי עבר מזורם הבא שלי חדע
הגדוש
כן
כן צריכים לעומד את הסבר בעיון זה לא כל
זה לספר קריעה זה ספר ועדה ספר עבודה
כן יש איזה שאלה או שאני אשאל
אז א פה משהו כותב שהאישה אומרת שהיא לא
מוכנה לשמוע להמשיך ליתות את החיים ביחד
מבקשת רק ירושין מה עושים לא לנוח מהצלן
עכשיו אה צריכה עכשיו הודעה התבודדות כל
יום להודות השם על שתה לו עד עכשיו
ללמוד את הסבר בגנה שלום
לעשות תשובה
על כל הערה הערה שער תתו כל תלונה
כן
זה הצה עכשיו שלמעשה להגידם עלבוד רק
התבודות
שם
חזלות אשתו
אין אתה א כתבודות שום רב לא יכול לעזר
וואי
[מוזיקה]
טוב בעזרת השם אז אה
אתה אומרבי דוד אני רוצה שאלות איך מהמגרש
שלך אם יש לך פה הרבה שאלות ברח זה רק אני
יש פה המון תודות
המון התגעגעו לרב
אנחנו הרב מקבל פה ים של פרגונים
אני קורא את זה וזה מחמם לי את הלב
שהרב מחייה
מח אתה מחיה אותנו
צריכים לדעת
את העבודה שלנו רצה לשמוח כמו שאמרנו רגע
בראש השנה
קיבלנו מתנה היינוש
מה עברת של נשמח קיבלנו כיפורים שמח קיבל
לו שיעור לשמח יש לך
עבודה שלה רק לשמח לצמח ושמח ושמח
לשמח ולהודות
ברוך השם
דוד שואל כבוד הרב ושמחת בחגך
איך אני יכול לשמוח?
כן, זה היה מה שאני רצי לשאול. להגיד תודה
באמת זה ממלא את הלב, זה אפילו משמח, אבל
כאילו להחזיק את השמחה במשך היום אחרי ה
זה כאילו
הוא שואל איך השם יכול לצוות עליי לשמוח?
אני עצוב.
זה בעולם ככה אתה יודע
ככה הוא שואל רבנו
רבנו כותב בריקותם מהרן תורת דלת חלק
ציזני
בנו אומר
ש
שאדם
מקבד את החג באמונה
שמעשל
חזוקות
שהשם
אותנו שבעל ענני כבות
אין שום טב בעבע עולם עניים סור לנו את
הדרך
הגינו עלינו המשמץ
ינו עלינו הגשם
ממש על הם
בעל הטבע
בנו כותבו
שאדם
כל חג פסח שתנו
ממצרים 10 מכות א
כל חג
מגלה ש שהשם
בעליו כל מה שקורה בעולם כל ברצונו
חבל עלזה תן לי להרגיש גיש את האור של
החג. מה האור של החג? שזה האור של אמונה
ש ממש ליבתנו
עשית לנו ניסים מעל התאו.
רבנו אומר
שאדם
כל יום
יום טוב
כן
קורא
חרץ שהכל נעשה ברצונו
דם יודע שכל מה שקורה איתי זה כל בזו
אז שאני עשה ואז אמר שהמח כי יש לו תנועות
תלונות על עצמו עוד על עצמו לא מרה אותם
מעצמו
עיקר
אדם יודע שהכל רצון השם אז זה הוא שנ
כן
הוא כותב תורה דל אומר רבנו כ כי זה נעקר
בעצמחת יום טוב כי כל מה אחד בני לפני
שהמרגיש
ושומע כל הקרי שלומטוב
שמכריז וקורא את הרצון
כמכן יש לו שמחה עד יום הטוב
העיקר
להפסיק להתלונן על עצמו א להפסיק לה
לא להיות מי רוצה מעצמו זה העיקר
תודה
מה ש של שיהיה לך תודה לא הספקת
תודעה ובקשם ש
עיקר
דפית
זה העיקר שאדם לא שו
חושב שזה בעיה אדם שלו שקר
שום דבר בעד שלך
אתה יודע על הייסורים שיש לי מזה שלא לא
הצלחתי
תודה מה שיש לי לא הספיק איתי תודה
תודה על מה שכנס עשיתי
כן
לא מתלונן לא מתבכה לא רטוב את עצמו זה
העיקר מה שקח אחד אדם צעסמך
ש עכשיו חושב זה בעדיין שלי הוא לא הוא לא
אומר עושה לא שתום דבר שלך מה שלך
לזכור שום דבר
שלנו רק דבר אחד לצמוח
זהמו
ששו
לא הצבחתי סמ לא הלכתי סמ
תמיד של אמ לשמוח
תמיד מה ששמא לשמוח
זאת אומרת מה שה אומר תמיד יש לי מה לשמח
תרכז בדברים הטובים שכן יש לי זה מה שאני
מבין
בדוק
צריך כיפה תשמח בכיפה
הכיפה שלך בז תסחר
אליוים
אני רוצה להכניס פה את אבי כבוד הרב אבי
כותב פה מעומק הלב כבוד הרב בבקשה תעזור
לי יש לי דיכאון וחרדות אני מחכה
לפסיכולוגית של קופת חולים ובינתיים איך
אתה מציע לי להתמודד כבוד הרב בבקשה
יש לי חוברת קוראים לה שמחת חיים
חייב היום
תשיק את איפה הגר יש לי חזה
שמחת החיים היא קראה את זה כל יום כמה
פעמים שמחת חיים
עכשיו עכשיו תתקשר איפה המספר הנה המספר
מופיע עלמסך
אתה מבקש אתה חוז
ש
תקנה בעלק
לחבר משלך זה כל זה השם קרת אותו ממחור
מיוחד לדור הזה גתחרות
אין אין אמ אחד בעלי קראתי את זה וזק תראי
כל גדורים ש שבחסך ממש באה
אמר זה כבר לא צריך שמקדרים
מה שמחת חיים כי שמו כנו
חייב לקרוא זה תקרא גם אתסר וכאן אמונה כל
הספרים יש אמונה
כן
אבי קיבלת תשובה ואני רוצה להוסיף איזה
מרגש ביוטיוב של כבוד הרב
האנשים ראו איך שאבי פונה מעומק הלב לעזרה
והם עונים לו בצ'אט אם לא אם לא יספיקו
נעלות לך אבי מי שפה כותבת אז יש את
הספרים של כבוד הרב בגן האמונה בגן החוכמה
שזה לשמחה
וכל הדברים האלה אז
מה שהרב עושה פה הוא באמת מחבר פה בינינו
ו
אנחנו משפחת האמונה
זה שמחת חיים אז הנה קח את השמחת חיים כמו
שהרב אמר תקרא אותו תפיץ אותו
כל יום קר אותו תפלה על הזה
הרב גם אמר בגן האמונה אני הייתי פעם ליד
כבוד הרב ומישהו בא אליו ואמר לו שהוא רק
קרא בגן האמונה אפילו הוא לא התחיל לקלוט
מה כתוב שמה זה כבר העיף לו את החרדות
כאילו רק אפילו היה צם הקריאה בגן האמונה
אז כדאי שגם בגן האמונה
כל הספרים סאמונה
כן אז יש לך את המספר פה אני אגיד אותו גם
אולי למי שנמצא איתנו בקו המ
אומר תודה רבה על היחד זה ממש מחמם לי את
הלב אבי מודה לר
אז א
תקרא ותזמין עכשיו אבי
שבוע הבא לא יודע אני לא יודע אם יש שידור
אבל אתה תעתקן אותנו גם שזה עזר וזה הועיל
זה הכי חשוב
כן נכון
בעזרת השם אה אז בוא נגיד את המספר למי
שלא רואה על המסך מי שבקו האמונה 052 2 40
696 052
22 22 40 696 זה מספר שמופיע בכל הספרים
של כבוד הרב בעמוד הראשון השני אז בעזרת
השם אך
לברך את כולם סדנה טובה מתוקה
אמן שים שבוע שידור הרב
אנחנו
שור הבא יש הלל בדיוק
כן כן מי שרוצה שידור בהלל שמה אז תבואו
להלל חזק 100 לא שלבנו סמ
שמחת התורה
לשמוח בעל התורה הקדושה
אמן
שלנו גם גם לך
תוכים
קפות השניות גם
דלק דק בוקר ברוך השם
בקיצור שפע אנשים שבהם
רק
שלנו
אתם מוזמנים בעזרת השם אז תודה רבה ונתאו
עצים
[מוזיקה]