איציק קדם - שיר לאבא
התקופה האחרונה הייתה מהקשות שעברתי בחיים שלי . לכל אחד/ת יש את הדרך שלו/ה להתמודד , זאת שלי .. מוקדש לכל מי שאיבד/ה חצי מהלב שלו/ה . להאזנה בכל פלטפורמות המוזיקה : https://fanlink.to/ItzikAba מילים ולחן : איציק קדם עיבוד והפקה מוזיקלית : איציק קדם ומור אוזן פסנתר : איציק קדם קלידים נוספים : מור אוזן כלי הקשה : מתן דרור גיטרה בס : אסף צרויה מיקס : איציק קדם ודניאל משה מאסטרינג : דניאל משה מילים : אני צריך עוד הזדמנות להתנצל בפניך אבא כשלא היה דבר אבל היה הכל אני צריך עוד הזדמנות שוב לחבק עכשיו את אבא אנלא צריך גיבור פשוט חייב אותך. אתה הבטחת שתמיד עליי תשמור עם נשיקה ויעבור במפלצות תמיד נלחמת עם האור רק תחייך ותחזור עד שתבוא או שלנצח אשאר קטן של אבא תמיד חלמתי שיגיע יום ואהיה כמו אבא צדק בכל דבר תמיד ידע הכל מי יתקן לי את הלב כשאי אפשר להתרסק על אבא אני יכול הכל רק עם הגב שלך אתה הבטחת שתמיד עליי תשמור עם נשיקה ויעבור במפלצות תמיד נלחמת עם האור רק תחייך ותחזור עד שתבוא או שלנצח אשאר ולא חשבתי שאפשר ללמוד להיפרד מאבא לנצח כל יכול אני אוהב אותך . עיצוב גרפי : VocaStudio הפצה דיגיטלית : NMC United IG : Itzikkedem 0526777058
Comments(0)
Transcript
Auto-generated transcript. Not time-synced to the video.