0:00 / 0:00
נס הדורות שאחרי השואה
334 views
Comments(0)
Transcript
Auto-generated transcript. Not time-synced to the video.
היום ריינו אותי במשפח בעברית דוד דודמן
הואז חוסד הוא אומר לי משהו מאוד מאוד יפה
בכיתי שהוא אמר לי את זה לא יודע למה
התרגשתי זה כי זה היה כל כך אמס בלזרוב
שואל איך זה שהאנשים שיצאו מהשואה הם לא
היו הורים כל כך טובים הם היו מאוד
ממוררים מאוד תקיפים לא לא ידעו להראות
אהבה מכות זה היה דבר מאוד נפוץ אז איך זה
שכל הדור שיצא מהם לא רואים הרבה בעיות לא
רואים הרבה שירדו מהדרך והדור שלנו עם כל
כך הרבה אהבה ואנחנו אנחנו נותנים ונותנים
ונותנים אין ביס שאין שום מיס כמעט מה הוא
אמר שהקדוש ברוך הוא בגלל שהיה שואה
תקשיבו מה הוא אמר שהוא אמר את זה זה
אמרתי וואו בגלל שהיה שואה הקדוש ברוך הוא
נתן 50 שנה של ניס כל הבעיות כל השטויות
שההורים האלה עשו לא ישפיע אחר כך זה הולך
לדרך הטבע וואו בגלל שהם סבלו כל כך הרבה
הם לא הרסו את הילדים שלהם 50 שנה זהו
נגמר 50 שנה חזרו בחזרה ‏Yeah.