0:00 / 0:00
קצת מאחורי השיר... ✨ #לחלום_עלי #מקום_ליד_החלון #מוזיקה
165 views
Comments(0)
Transcript
Auto-generated transcript. Not time-synced to the video.
זה התחיל בהבאות שלי. יש לי ברוך השם
שלושה ילדים, עם הזמן היא התפתחה והעד
השלישי באמת כבר הייתי ממש ממש קשור אליו
מהרגע שהוא נולד. רציתי לכתוב לו שיר ארס
כי הרבה פעמים התמרדים אותה עם מוזיקה
והיה שם חיבור מאוד מאוד מרגש בין אבא
לבן. בנוסף באותה תקופה כמו הרבה תקופות
היו טילים לא טירה מפחד לילה מחץ יעוף
יומם זה היה פשוט משפט הכי הכי עולם. זה
כאילו מילים פשוטות, נכון? לי זה הרגיש
אפילו קצת ילדותי, אבל אמרתי לעצמי קודם
כל, ככה אני מרגיש, מה אני אעשה? כשאני
משכיב את היד לישון, אני רוצה לתת לו
חיבוק גדול ונשיקה, הילד מחייך אליי עם
חיוך גדול ואז הוא שותק והוא הולך לישון.
בא לי לכתוב על התחושה הזאת, מה תעשו? אבל
מעבר לזה גם יש אחר כך משהו שמאזן את זה
טיפה יותר מורר מחשבה וזה ה ואל תשכח
לחלום עליי, אולי מחר כבר אתגשם. שזה
מילים עמוקות כי יש פה גם את הקשר ביני
לעצמי. אני בא לי להתגשם כבן אדם. אולי אם
הבן שלי יחלום עליי וחלומות מתגשמים אז
אני אתגשם.
אותך
השם.