0:00 / 0:00
הרב אלישע וולפסון: סבי הרב משה בוצ'קו זצ"ל מחה על חילול השם בהר הבית!
41 views
Categories:
Torah
Comments(0)
Transcript
Auto-generated transcript. Not time-synced to the video.
הרב שמואל אליהו השם ישמר וחיה מורנו
ורבנו העביר השבוע שיעור שהביא מכתבים של
גדולי ישראל שקראו לבנות בית כנסת בהר
הבית אז יש גם מכתב של הסבא רבא של יאיר
חיא כן
>> קראו לו הרב משה בוצ'קו
והואי להכיר
>> כתב יש פה מכתב בכתב ידו ששלח לרב שי הירש
השם ישמרו וחיהו שמצא את זה בכל המסמכים
שם עם הרב שישוב הכהן והוא כותב ככה
לכבוד הרב שישוב הכהן שליטה הרב הראשי של
חיפה אחר דרישת שלום כ תורתו בהכרה רבה
באתי לחזק את ידו במגמתו להקים בית כנסת
בהר הבית
זוהי חרפה שאין כמוה שבהחלטת ממשלתנו
בסיוע של הרבנות הראשית מדור אנו מוותרים
על זכותנו למקום המקודש ביותר לעמנו
וכאילו אנו מודעים שלנו חלק בארצנו
ובקדושתה וכאילו אנו מתנהרים ויודעים
מקדושת ארצנו רב תודות לכבוד תורתו שלקח
עניין החשוב הזה בידו והשם יהיה בעזרו
וכולי
>> זהגרון פפה
>> זה גרון פפה
>> כך כתב הסבא הרב משה בו כל זכר צדיק קדוש
לברכה ש מחורה
וסיפר לי הרב א הרב א נו שלל הרמור הרב
שפירה הרב ויציק שפירה סיפר לי שהוא נפגש
עם רבוש בוצקו סבל בבנו זצל והוא רצה
לעלות איתו להר כבר מאוד זקן כבר לא קשה
זה לא יצא לפועל אבל א עכשיו זוכרים שהנכד
והנין
>> הנכדים והענינים ברוך השם ממשיכים את דרכו
חסדי השם שאנחנו זוכים חזק זגרת השם
ובניין בית המקדש בפועל ממש וכן י רצון
לומר אמן
>> הרב ‏Yeah.